۰ نفر

سلطانی‌فر: ارز اعزام های ورزشی از طریق بازار ثانویه فراهم می‌شود

۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳
کد خبر: 301913
سلطانی‌فر:  ارز اعزام های ورزشی از طریق بازار ثانویه فراهم می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان ملزم به اجرای قانون است و به‌زودی برای فدراسیون‌هایی که روسای بازنشسته دارند، سرپرست تعیین می‌کنیم.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان ملزم به اجرای قانون است و با اجرای این قانون تغییراتی در برخی فدراسیون‌ها بوجود خواهد آمد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به این قانون بزودی برای برخی فدراسیون‌های ورزشی که روسای آنها شامل این قانون می‌شوند سرپرست تعیین می‌کنیم.

سلطانی فر در ادامه گفت: هم‌اکنون نزدیک به ده مدیر کل زیر سی سال در ورزش کشور به خصوص در استان‌ها منصوب شده‌اند و روند جوانگرایی مدیریتی در ورزش کشور ادامه خواهد یافت اما از اندیشه‌های مدیران و روسای فدراسیون‌های بازنشسته به عنوان ذخایر با ارزش عرصه ورزش بهره خواهیم برد.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ارزی اعزام‌های ورزشی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم تلاش‌های ارزشمندی در قالب سی ماه مذاکره با پنج بعلاوه یک صورت گرفت تا از بن بست‌های تحریم که در سال ٩١ و٩٢ با آن مواجه بودیم، خارج شویم و درنهایت منجر به توافق برجام شد و گشایش‌هایی هم بوجود آمد، اما بدعهدی آمریکا با شرایط خاص مواجه شدیم و با روی کار آمدن ترامپ که نه فقط با ایران با بسیاری دیگر از کشور ها‌ی جهان مشکل پیدا کرده، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.