۰ نفر

دلیل شکسته شدن سکوت افشین پیروانی چیست؟

۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۱۷
کد خبر: 297495
 دلیل شکسته شدن سکوت افشین پیروانی چیست؟

مدیر پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس پس از مدت‌ها نسبت به اتفاقات تیم ملی واکنش نشان داد که در نوع خود جالب است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، افشین پیروانی پس از اعلام لیست جدید تیم ملی و عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس (به جز علیرضا بیرانوند)، ابتدا تصاویری از بازیکنان پرسپولیسی مدعی دعوت به تیم ملی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. وی به سکوت خود پایان داد و در حالی که پس از جدایی از تیم ملی صحبتی در خصوص مسائل مربوط به این تیم انجام نمی‌داد، این بار نسبت به لیست تیم ملی واکنش نشان داد.

پیروانی با اشاره به دعوت از یک بازیکن پرسپولیس به تیم ملی و عدم دعوت از سایر بازیکنان این تیم گفت، گناه این بازیکنان پرسپولیسی بودن است. وی همچنین به دعوت از صادق محرمی پس از جدایی از پرسپولیس اشاره کرد و به موضوع مطرح شده اینگونه واکنش نشان داد.

این سکوت در حالی شکسته شده که پس از جدایی پیروانی از تیم ملی، صحبت‌هایی به میان آمده بود که او و سایر اعضای کادر ایرانی تیم ملی به دلیل مصاحبه نکردن علیه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ از سوی کی‌روش کنار گذاشته شده‌اند. اتفاقی که در اردوی جنجالی تیم ملی در دبی رخ داده بود و کی‌روش پس از بازگرداندن بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس به تهران، اعضای کادر ایرانی خود که شامل افشین پیروانی، جواد نکونام، مارکار آقاجانیان، مهرداد خانبان و همچنین مترجم و مدیر رسانه‌ای تیم ملی می‌شدند را کنار گذاشت.

حالا پیروانی در حالی به موضوع دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی واکنش نشان داده که به نظر می‌رسد شروع شکسته شدن این سکوت، خیلی مسائل را روشن خواهد کرد. او همچنین می‌تواند به شایعاتی هم که پس از کنار رفتنش از تیم ملی به میان آمده بود، پایان دهد و واقعیت درباره کنار رفتن اعضای ایرانی کادر تیم ملی را بگوید. با این تفاسیر بعید نیست پیروانی خیلی زود صحبت‌هایی را در این زمینه انجام دهد.