۰ نفر

سوغات عجیب استقلال از اردوی ترکیه

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۳۶
کد خبر: 288858
سوغات عجیب استقلال از اردوی ترکیه

استقلالی‌ها در حالی اردوی پیش فصل خود را در ترکیه پشت سر گذاشتند که چهار بازیکن این تیم در این تمرینات آسیب دیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آخرین باری که وینفرد شفر سرمربی آبی‌ها از تمرینات پیش فصل و بدنسازی فصل گذشته استقلال انتقاد کرد، هفته های پایانی لیگ برتر و بعد از مصدومیت داریوش شجاعیان بود. شفر همواره در طول فصل گذشته یکی از منتقدان بدنسازی پیش فصل استقلال بود و بسیاری از مشکلات تیمش اعم از مصدومیت و یا خستگی در طول مسابقات را ناشی از بدنسازی پیش فصل می دانست. وی از همین رو و با همین حساسیت فیلیپ آندریاس مربی بدنساز آلمانی را به کادر فنی‌اش اضافه کرد تا پایه بدنسازی فصل تیمش را محکم نماید.

هرچند استقلالی‌ها تیم کاملی را در اردوی ترکیه همراه نداشتند، اما ماحصل حضور همان بازیکنان در اردوی بدنسازی پیش فصل ۴ مصدوم و بدنهایی خسته در هفته اول بود. در جریان تمرینات بدنسازی پیش فصل استقلال وریا غفوری آسیب دید و برای مداوا اردوی ترکیه را ترک کرد. او با زحمت به بازی هفته اول آبی ها رسید اما با روزهای اوج خودش فاصله زیادی داشت. محمد دانشگر مدافع جدید این تیم هم با آسیب دیدگی نه چندان شدیدی مواجه شد اما این بازیکن هم به بازی هفته نخست رسید.

سید حسین حسینی دیگر بازیکن استقلال بود که در تمرینات پیش فصل در دوران بدنسازی دچار آسیب دیدگی شد و شدت آسیب دیدگی او به حدی بود که چند هفته نخست را از دست داد. این اتفاق برای آرمین سهرابیان هم افتاد تا مدافع جوان آبی‌ها نیز به واسطه مصدومیت در دوران بدنسازی حداقل بازی اول این تیم در فصل را از دست بدهد. 

به جز مصدومانی که در دوران بدنسازی روی دست شفر ماندند، شرایط بدنی آبی پوشان در هفته نخست هم چنگی به دل نزد و آنها با بدنهایی خسته و سنگین مقابل پیکان به میدان رفتند تا حداقل ابتدا به ساکن عملکرد مربی بدنساز آلمانی این تیم چندان به چشم نیاید.