۰ نفر

پوتین میزبانی جام جهانی را تحویل امیرقطر داد +عکس

۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۰۱
کد خبر: 285404
پوتین میزبانی جام جهانی را تحویل امیرقطر داد +عکس

امیر قطر به رئیس جمهوری روسیه به خاطر برگزاری موفق بازی‌های جام جهانی فوتبال تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد دوحه و مسکو بتوانند در زمینه سازماندهی بازی‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در قطر همکاری کنند.

به گزارش «نووستی»، "تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر در دیدار امروز خود با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه برگزاری موفقیت آمیز بازی‌های جام جهانی فوتبال را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که مقامات دوحه بتوانند با همتایان روسی خود برای سازماندهی بازی‌های جام جهانی سال 2022 در قطر همکاری نزدیکی داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، لازم به یادآوری است که ظهر امروز (یکشنبه) در کاخ کرملین مراسم تحویل سمبلیک اختیارات در زمینه برگزاری دوره بعدی جام جهانی فوتبال از روسیه به قطر برگزار شد. در این مراسم رئیس جمهوری روسیه، امیر قطر و رئیس فدراسیون فوتبال و جمعی از مقامات دو کشور حضور داشتند.

04

ولادیمیر پوتین هم در  کنفرانس مطبوعاتی در پایان این مراسم گفت، به نحوه برگزاری این دوره از بازی‌های جام جهانی فوتبال در روسیه افتخار می کند. وی ابراز اطمینان کرد که مقامات دوحه نیز می توانند در چنین سطح بالایی دوره بعدی این مسابقات را برگزار کنند.

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که این مسابقات به خوبی توانست مأموریت انسانی مهم خود یعنی متحد کردن مردم کشورهای مختلف را به خوبی انجام دهد. پوتین همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال روسیه در بازی‌های جام جهانی فوتبال سال 2022 در قطر بتواند نتیجه بهتری بدست آورد.