۰ نفر

پیروزی بلژیک برابر پاناما در نخستین دیدار

۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۴۲
کد خبر: 279469
پیروزی بلژیک برابر پاناما در نخستین دیدار

دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و پاناما در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام جهانی با برتری سرخپوشان اروپایی به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رقابت های فوتبال بیست ویکمین دوره جام جهانی در گروه هفت عصر امروز با دیدار تیم های بلژیک و پاناما در ورزشگاه شهر سوچی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر بلژیک به پایان رسید. 

در این دیدار که پیش بینی می شد تیم اروپایی به واسطه در اختیار داشتن ستاره های پرتعدادش بتواند به برتری ساده و پرگلی دست پیدا کند، با وجود تلاش بلژیکی ها در نیمه اول گلی به همراه نداشت. در این نیمه ادن هازارد یک موقعیت خوب را از دست داد. 

با این حال در شروع نیمه دوم و در دومین دقیقه تیم اروپایی روی ضربه زیبای «مرتنز» به گل برتری دست پیدا کرد تا ساختار دفاعی محکم و منسجم پاناما کمی بازتر شود. در ادامه بازهم این تیم بلژیک بود که به گل دوم دست پیدا کرد. 

در دقیقه ۶۹ این دیدار «لوکاکو» با ضربه سر دروازه پاناما را برای دومین بار باز کرد. چند دقیقه(۷۶) بعد بازهم لوکاکو با فرار در عمق دفاع پاناما در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه چیپ آرام برای سومین بار دروازه حریف را باز کرد تا این تیم به سه امتیاز بازی نخست دست پیدا کند. 

دیگر دیدار روز نخست این گروه را تیم های تونس و انگلیس ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ولگوگراد برگزار خواهند کرد.