۰ نفر

دانمارک با فرصت‌طلبی مچ پرو را خواباند

۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۷
کد خبر: 278975
دانمارک با فرصت‌طلبی مچ پرو را خواباند

دانمارک با برتری مقابل پرو اولین گام در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را محکم برداشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی دانمارک و پرو از ساعت 20:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه «ماردوویا»ی شهر سارانسک سومین بازی روز سوم جام بیست‌ویکم را انجام دادند که تیم ملی دانمارک با برتری یک بر صفر مقابل پرو در دومین بازی گروه C جام‌جهانی 2018 گام اول در این رقابت‌ها را محکم برداشت. تک گل دانمارک را پولسن در دقیقه 68 به ثمر رساند.

یک نیمه جذاب

 این بازی در نیمه اول و بر خلاف انتظار جذابیت زیادی داشت و  2 تیم موقعیت‌های زیادی خلق کردند. در نهایت داور در آخرین دقایق نیمه اول با کمک تصاویر ویدئویی یک پنالتی به سود پرو اعلام کرد اما «کوئوا» توپ را به آسمان زد و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. همچنین در دقیقه 38 «تاپیا» پرویی از «گاساما باکاری» داور گامبیایی کارت زرد گرفت.

 نیمه دوم و برتری دانمارک

 اوایل نیمه دوم اندکی از جذابیت رقابت کاسته شد. پرو بیشتر از دانمارک بر جریان تسلط داشت و برخلاف جریان رقابت پولسن، ستاره دانمارک با فرصت‌طلبی تنها گل دانمارک را به ثمر رساند. در ادامه فرصت‌های پرو با درخشش اشمایکل در دروازه دانمارک خنثی شد  و در سوی مقابل، اریکسن یک موقعیت عالی را از دست داد. در نهایت دانمارک به برتری یک بر صفر دست یافت و با 3 امتیاز پشت سر فرانسه 3 امتیازی در رده دوم گروه C  قرار گرفت.

در نیمه دوم دلانی و پولسن هر دو از دانمارک کارت زرد گرفتند.