۰ نفر

برنامه بازی‌های روز سوم جام جهانی

۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۵
کد خبر: 278860

برنامه بازی‌های روز سوم جام جهانی

شلوغ‌ترین روز جام جهانی شنبه خواهد بود و ۴ بازی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی، شنبه چهار مسابقه برگزار می‌شود تا روز شلوغی را شاهد باشیم.

* فرانسه – استرالیا

یکی از مدعیان جدی قهرمانی، تیم ملی فرانسه است که باید به مصاف نماینده آسیا یعنی استرالیا برود. نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ با تمام قوا از جمله پل پوگبا، آنتوان گریزما و کیلیان امپابه که توان باز کردن هر دروازه‌ای را دارند برابر استرالیا خواهند جنگید. باید ببینیم سومین تیم آسیایی جام جهانی در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

* آرژانتین - ایسلند

لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی، به پیروزی برابر ایسلند تازه وارد فکر می‌کنند که اولین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند. هرچند آرژانتین مهاجمان و هافبک‌های خوبی دارد اما باید ببینیم ضعف خط دفاع این تیم با فرصت‌ طلبی بازیکنان ایسلند همراه خواهد شد یا خیر.

* دانمارک – پرو

دیگر دیدار گروه سوم جام جهانی بین دانمارک و پرو برگزار خواهد شد. پرو که حالا گره‌رو را نیز در تیم خود می‌بیند برای این که امید به صعود داشته باشد باید بازی را با امتیاز ترک کند. دانمارک هم نمی‌خواهد دست خالی از این بازی بیرون برود. شاگردان آگه هریده برای این بازی به سه امتیاز مسابقه چشم دوخته‌اند.

* کرواسی – نیجریه

تیم کرواسی که بازیکنان خوبی خصوصا در خط هافبک دارد احتمالا یکی از زیباترین بازی‌های این مرحله را به نمایش خواهند گذاشت. نیجریه اولین تیم آفریقایی بود که حضورش را در جام جهانی قطعی کرد و حالا به مصاف تیمی خواهد رفت که خیلی سخت گل می‌خورد. کرواسی با هدایت دالیچ می‌خواهد جام جهانی را با برد شروع کند.