۰ نفر

کی‌روش: هواداران را نا امید نمی‌کنیم

۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۵
کد خبر: 277178
کی‌روش: هواداران را نا امید نمی‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی در گروه سختی قرار گرفتیم اما این موضوع باعث نمی‌شود هوادارانمان را ناامید کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی را با عنوان «سخت، اما برای ایران غیرممکن نیست» کمتر از یک هفته مانده به آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره ایران نوشته است.

AFC در این گزارش نوشت: تیم ملی ایران در جام جهانی در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته است، اما این باعث نمی‌شود که کی‌روش و بازیکنانش اهدافشان را تغییر دهند. ایران برای پنجمین‌بار در جام جهانی حضور پیدا کرده است، ولی در هیچ کدام از آنها موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است، اما آنها در روسیه به دنبال این هستند تا وضعیت‌شان را بهتر کنند. ایران پنجشنبه گذشته در آخرین رده بندی فیفا جایگاه اول آسیا را از دست داد اما می‌تواند این جایگاه را با عملکرد خوب در جام جهانی پس بگیرد.

در ادامه این گزارش، حرف‌های کی‌روش نقل شد که در گفت‌وگو با سایت AFC اظهار داشت: این واقعیت است که گروه ما سخت‌ترین گروه جام جهانی است با این وجود این باعث نمی‌شود اهداف‌مان را تغییر و هواداران‌مان را ناامید کنیم.

همچنین پژمان منتظری مدافع تیم ملی ایران، گفت: در دوره قبل جام‌جهانی ما بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب تیم داشتیم ولی در این دوره تیم ما جوان‌تر است و عزم و اراده دارند تا نشان دهند ایران می‌تواند مقابل بهترین تیم‌های دنیا خوب ظاهر شود.