۰ نفر

هواداران کدام کشورها بیشترین بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ را خریده‌اند؟

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۹
کد خبر: 272440
 هواداران کدام کشورها بیشترین بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ را خریده‌اند؟

مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماری از خریداران بلیت دیدارهای این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، آلکسی سوروخین هنگام معرفی این رقابت‌ها در فرانسه گفت: 54 درصد بلیت دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه را خارجی‌ها خریداری کردند که فوتبالدوستان کشورهای آمریکا، برزیل، کلمبیا، آلمان، مکزیک و آرژانتین در رده‌های اول تا ششم خریداران جای دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد: ما با در نظر گرفتن مفهوم امنیتی این رقابت‌ها تمام ریسک‌های احتمالی را مورد توجه قرار دادیم و به شما اطمینان می‌دهم در این رابطه کارهای زیادی صورت گرفته است. همچنین آژانس‌های امنیتی متعددی برای تأمین امنیت جام جهانی 2018 روسیه، هواداران و میهمان به کار گرفته شده‌اند. این وعده را هم می‌دهیم که مانع درگیری‌های احتمالی میان هواداران فوتبال در روسیه خواهیم شد. اتمسفر جام جهانی فوتبال براساس اصول آن باید دوستی، رفاقت و پرهیز از هرگونه درگیری باشد. انتظار داریم که هواداران واقعی و عاشق فوتبال برای تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 به روسیه بیایند.

سورخین درباره همکاری با دیگر سازمان‌های امنیتی کشورهای اروپایی هم اظهار داشت: پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه مرکز پلیسی بین‌المللی افتتاح می‌شود که در آن اعضای اصلی تمامی کشورهای اروپایی حضور خواهند داشت.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.