۰ نفر

برانکو اشتباهش در تیم ملی را تکرار کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۴۹
کد خبر: 270126
برانکو اشتباهش در تیم ملی را تکرار کرد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو تیمش را به یک تعدادی بازیکن ثابت عادت داده و به همین دلیل هر وقت یک مهره کلیدی‌اش را نداشته باشد شیرازه تیمش از هم می‌پاشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری بحث انگیز مقابل الجزیره در حالی تن به شکست ۳-۲ داد که در ابتدا از این تیم پیش افتاده بود. این نتیجه باعث شد تا شاگردان برانکو در بازی برگشت محکوم به پیروزی باشند چون تنها پیروزی می‌تواند این تیم را به مرحله بعدی مسابقات برساند.

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت سرخ پوشان در خصوص این بازی گفت: اصلی ترین عامل شکست پرسپولیس غیبت سید جلال حسینی بود. قطعا اگر سید جلال در ترکیب پرسپولیس حضور داشت این نتیجه به دست نمی‌آمد. در بدترین حالت ممکن پرسپولیس گل سوم را نمی خورد و با نتیجه مساوی به تهران باز می‌گشت. چرا که سید جلال می‌توانست در دقیقه ۹۵ مدافعانش را راهبری کرده آن ضربه ایستگاهی را با یک ضربه سر خیلی ساده دفع کنند.

هافبک سابق سرخپوشان بیان داشت: مشکل کنونی پرسپولیس مشکلی است که در سالهای گذشته در تیم ملی تحت رهبری برانکو دیده می‌شد. برانکو دوست دارد و عادت دارد که تیم هایش را بر اساس یکسری بازیکن ثابت تربیت کند.در گذشته در تیم ملی هم با این موضوع مواجه بودیم و تیم برانکو فقط با یکسری بازیکن کار می‌کرد. پرسپولیس هم به همین درد دچار شده است. تا زمانی که همه بازیکنان برانکو در اختیار باشند این تیم بسیار خوب است و برای هر حریفی خطرناک. اما کافی است تا یک بازیکن کلیدی این تیم به هر دلیلی در اختیار نباشد. انگاه است که شیرازه کار تیم برانکو از هم می پاشد.

وی افزود: مثال آن همین بازی با الجزیره است. تیمی نه چندان قوی از حاشیه خلیج فارس که در غیاب سید جلال حسینی سه بار دروازه این تیم را باز کرد. برانکو نمی‌تواند در غیاب مهره‌های ثابت و به خصوص کلیدی اش نسخه‌ای بپیچد که غیبت آن بازیکن به چشم نیاید.

پیشکسوت سرخ پوشان تصریح کرد: خط دفاعی پرسپولیس همان خط دفاعی است که در ۳۰ بازی از لیگ ۱۵ گل می‌خورد و بهترین خط دفاعی می‌شود. ولی می بینیم آنها در غیاب سید جلال حسینی از یک تیم درجه دوم آسیایی سه گل می خورند و این ثابت می کند که پرسپولیس به برخی از بازیکنانش وابستگی های زیادی دارد.

داداش زاده در خصوص هجمه های وارد شده به بیرانوند بعد از خوردن سه گل بیان داشت: بیرانوند هم مقصر بود اما به اندازه خودش و نباید همه تقصیرها را به گردن او انداخت. هر دروازه بانی دوست دارد بهترین عملکردش را در هر بازی ارائه دهد. به خصوص در سال جام جهانی و در این بازی های بین المللی که مورد رصد دنیا قرار می گیرد. پس بیرانوند هم برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکردش به میدان رفته است. به اعتقاد من خط دفاعی پرسپولیس کلا باید بیشتر از این با بیرانوند هماهنگ باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خاتمه گفت: در هر صورت الان کار از کار گذشته و باید همه باشگاه و هواداران دست به دست هم بدهند تا در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنند تا تیم جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کند.