۰ نفر

جدیدترین بازیکن تیم ملی +عکس

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 269687
 جدیدترین بازیکن تیم ملی +عکس

کارلوس کی‌روش و کادرش پا به پای سه بازیکن حاضر در اردویش تمرین می‌کنند تا تیم ملی ایران بی‌پناه‌ترین تیم در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی باشند که آماده حضور در رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ درحالی که تیم های حاضر در جام جهانی برنامه های آماده سازی شان را یک به یک شروع می کنند، دومین روز تمرینات نهایی تیم ملی ایران هم تنها با حضور سه بازیکن از آنهایی که شانس بودن در جام جهانی را خواهند داشت شروع شده است. علی قلی زاده، مهدی ترابی و محمدرضا خانزاده سه بازیکن حاضر در تمرینات هستند و چهارمین نفری هم که از این جمع بیرون مانده، علی کریمی، بازیکن سپاهان است که او هم از شانس بد کارلوس کی روش آسیب دیده است!

البته به این جمع می توان اشکان دژاگه را هم افزود که او هم آسیب دیده و گوشه ای افتاده است و شانس بازی کردنش در جام جهانی خیلی پایین است. با این وجود به دلیل اهمیتش، کادرپزشکی تیم ملی به طور ویژه، روزانه ساعت ها رویش کار می کنند.

18-5-7-115621photo_2018-05-07_11-55-21

کارلوس اما با همه این مشکلات تمرینات را تعطیل نکرده. او می گوید: «اگر چهار نفر آماده داشته باشی بهتر از دو نفر است، با 8 نفر بهتر از 4 نفر تمرین می کنی و اگر همه این 28 نفر را داشتیم که عالی می شد. اما خب فعلا همین سه نفر را داریم و از کار نمی نشینیم.»

او شاید اصرار دارد که برنامه اش را بر اساس تقویم اعلامی پیش ببرد و امیدش این است مردم ببینند، مسئولانی که وعده داده بودند تیم ملی در اولویت است، حالا برای شان چقدر اهمیت دارد و نقشه راهی که از یک سال قبل تصویب شده بود، حالا چطور در اولویت نیست!

کارلوس که البته از مسئولان فدراسیون فوتبال دلخور است و اتفاقات اخیر درباره تیم ملی امید و پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه تا پایان جام ملتهای آسیا را رفتاری به نشانه پایان یک همکاری 7 ساله از سوی فدراسیون ایران می داند، پای وعده اش با مردم و البته اعتبار خودش ایستاده. نکته مهم این است که او برخلاف بسیاری از اردوهای قبلی در این چند روز سعی می کند با انگیزه تر از همیشه پا به پای شاگردانش تمرین کند. آنها مرور تاکتیک دارند و چون تعدادشان کم است، تقریبا همه اعضای کادرفنی هم پای کار ایستاده اند تا تمرینات با وقفه روبرو نشود. خودش اینگونه با تیم تمرین می کند و با بچه ها پا به توپ شده است!