۰ نفر

صعود نماینده ژیمناستیک هنری ایران به فینال جام جهانی باکو

۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۱۷
کد خبر: 258919
صعود نماینده ژیمناستیک هنری ایران به فینال جام جهانی باکو

«سعید رضا کیخا» در دومین روز مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری باکو و در وسیله خرک حلقه به فینال این رقابت ها راه یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سعید رضا کیخا با امتیاز 14.766 پس از نمایندگان چین و چین تایپه در رده سوم ایستاد و به همراه ورزشکارانی از چین (2 ورزشکار)، چین تایپه، ژاپن، قزاقستان، اسلوونی و بلاروس در این وسیله فینالیست شد. عبدالله جامعی دیگر نماینده ایران در این وسیله در رده 23 قرار گرفت.

پیش از این و در نخستین روز این مسابقات، محمدرضا خسرونژاد در وسیله پارالل با امتیاز 13.500 در رده دهم قرار گرفت. در این وسیله که 26 شرکت کننده حضور داشتند، ورزشکارانی از ترکیه، ژاپن (2 ورزشکار)، بلاروس، ایتالیا (2 ورزشکار) چین و چین تایپه فینالیست شدند و سید محمد شفیعی نیز در همین وسیله در رده نوزدهم قرار گرفت.

رقابت های جام جهانی ژیمناستیک هنری از روز گذشته - پنجشنبه - به میزبانی شهر باکو آذربایجان آغاز شده است و محمدرضا خسرونژاد در پارالل و حرکات زمینی، سید محمد شفیعی در پارالل، پرش از خرک و بارفیکس، رضا فرنیا و معین صفدری در دارحلقه و عبدالله جامعی و سعیدرضا کیخا در خرک حلقه به مصاف حریفانشان می روند.

این رقابت ها با حضور ورزشکاران از ایران، چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه، کانادا، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، عربستان، اسلوونی، ایتالیا، یونان، شیلی، بلاروس، چین تایپه، گرجستان، هلند، لیتوانی، لتونی، فیلیپین، نروژ، ترکیه، آفریقای جنوبی، اوکراین، کرواسی و فنلاند تا 27 اسفندماه ادامه دارد.