۰ نفر

صعود بارسلونا با صدمین گل مسی

۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱:۴۲
کد خبر: 258570
صعود بارسلونا با صدمین گل مسی

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مقابل چلسی با اقتدار به پیروزی رسید تا صعودش را به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

تیم های فوتبال بارسلونا و چلسی چهارشنبه شب دیدار برگشت خود را در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند که در پایان بارسلونا ۳ بر صفر پیروز شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، بارسلونا بازی را هجومی شروع کرد و زودتر از آنچه که تصورش می رفت به گل رسید. در دقیقه ۳ بازی مسی از یک زاویه کاملا بسته توپ را از میان پاهای کورتوا عبور داد و بارسلونا را به گل رساند.

چلسی بعد از این گل برای دقایقی حملاتی را روی دروازه بارسلونا طراحی کرد که شوت ویلیان از جمله آن بود. اما بارسلونا خیلی زود بازی را به تعادل کشاند.

در دقیقه ۲۰ بازی لیونل مسی در میانه میدان از سسک فابرگاس توپ ربایی کرد و با حرکت دیدنی خود که جا گذاشتن مدافعان حریف را بدنبال داشت به محوطه جریمه چلسی رسید و با پاس عرضی عثمان دمبله را در موقعیت گلزنی قرار داد تا شوت سهمگین این بازیکن گل دوم آبی اناری ها را به ثبت برساند.

چلسی در دقیقه ۳۰ موجی از حملات را ایجاد کرد که مهمترین آن ضربه کانته بود که به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در دقیقه ۴۵ نیز ضربه کاشته آلونسو به تیر عمودی دروازه بارسلونا اصابت کرد و گل نشد تا نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر بارسلونا خاتمه یابد.

چلسی نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد. در دقیقه ۴۸ خطای پیکه روی آلونسو می توانست پنالتی باشد که داور آن را نگرفت تا تصمیم او اعتراض شدید بازیکنان چلسی را بدنبال داشته باشد.

والورده برای کاهش فشار حریف دست به تغییر زد. ابتدا پائولینیو جایگزین اینیستا شد و سپس آندره گومس بجای بوسکتس وارد میدان شد. با این حال چلسی به حملات خود ادامه داد و بارسلونا چشم به ضد حملات داشت.

بارسلونا در دقیقه ۶۴ سومین گل خود را نیز به ثمر رساند. در یک ضد حمله سوارز توپ را نگه داشت تا لیونل مسی خود را به پشت محوطه جریمه برساند. مسی با حرکت برق آسا به چپ مدافعان را جا گذاشت و برای دومین بار توپ را از میان پاهای کورتوا عبور داد تا دبل کرده و سومین گل میزبان را به ثمر برساند. مسی در این بازی به رکورد ۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان رسید.

بعد از این گل عطش چلسی فروکش کرد و بارسلونا هم به اداره بازی پرداخت. در دقیقه ۹۲ روی یک ارسال از راست ضربه سر رودریگر تیر دروازه بارسلونا را به لرزه در آورد.

آبی اناری ها که در بازی رفت یک بر یک مساوی شده بودند در مجموع ۴ بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.