۰ نفر

دومین تساوی پیاپی بارسلونا در لالیگا

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۵۴
کد خبر: 251425

دومین تساوی پیاپی بارسلونا در لالیگا

بارسلونا برای دومین هفته پیاپی در لالیگا مساوی کرد و نتوانست ختافه را نوکمپ شکست دهد.

بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست و سوم لالیگا برابر ختافه قرار گرفت که این بازی با تساوی بدون گل در نوکمپ به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بارسلونا با وجود اینکه در نیمه اول مالکیت بازی را در اختیار داشت نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند. از طرفی تیم مهمان روی ضد حمله برنامه ریزی کرده بود و فرصت داشت در دقایق پایانی 45 دقیقه نخست گلزنی کند. بارسا یک گل به ثمر رساند اما در موقعیت آفساید بود و داور آن را نپذیرفت.

در دقایق نخست نیمه دوم آبی‌اناری‌ها حریفشان را تحت فشار قرار دادند اما نتوانستند به گل برسند. ختافه نیز چند فرصت گلزنی داشت ولی از آنها بهره‌ای نبرد. سپس آندرس اینیستا، عثمان دمبله و پائولینیو برای بارسا به میدان رفتند. میزبان دائما حمله می کرد و دروازه ختافه تهدید می شد. در 10 دقیقه پایانی این موضوع بیشتر دیده شد. درخشش دروازه ختافه باعث شد آبی اناری ها به گل نرسند. مهمان در لحظات پایانی باز هم فرصت گلزنی داشت که این اتفاق نیفتاد تا بازی بدون گل به پایان برسد.

بارسلونا 59 امتیازی شد و با از دست دادن دو امتیاز بازی اختلافش با اتلتیکومادرید به هفت امتیاز رسید. آبی‌اناری‌ها صدرنشین هستند.

پیش از این دیدار سویا به مصاف خیرونا رفت و با یک گل پیروز شد. در ادامه بازی‌های امشب سلتاویگو به مصاف اسپانیول می‌رود و والنسیا برابر لوانته قرار می‌گیرد.