۰ نفر

سلطانی‌فر: بحث تعلیق کشتی مطرح نیست

۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴
کد خبر: 244056
سلطانی‌فر: بحث تعلیق کشتی مطرح نیست

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید هیچ کار غیر قانونی در انتخابات تیراندازی صورت نگرفته است که این فدراسیون بخواهد تعلیق شود.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی ایران در مشهد گفت: همان طور که ملاحظه کردید این مسابقه‌ها با شور و شعف خاصی برگزار می‌شود. در آماری که من گرفتم، حدود 131 کشتی‌گیر از 80 زورخانه از 8 استان برتر کشور در کشتی پهلوانی دور هم جمع شده‌اند و در 6 وزن کشتی گرفتند. جمعیتی که به سالن آمده است نشان دهنده علاقه مردم به این رشته است. این ورزش ریشه در هویت ملی و مذهبی ما دارد. امیدوارم با تمهیداتی که صورت گرفته شاهد گسترش این  رشته باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، او ادامه داد: امیدوارم قهرمانان ما با حضور در این رقابت‌ها روحیه پهلوانی را نیز به خود بگیرند و ترویج روحیه پهلوانی بتواند موجب سالم‌سازی فضاهای ورزشی و عمومی جامعه شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تاثیر این روحیه پهلوانی در جامعه گفت: ما در رشته کشتی فضاها و مکان‌های سالم‌تری داریم. البته با اقداماتی که صورت گرفته در همه رشته‌ها فضای فرهنگی و ورزشی خوبی حاکم شده است. در اینجا شور و شعفی که وجود دارد و تیپ آدم‌هایی که برای تماشا به این سالن‌ها می‌آیند و آن‌هایی که به عنوان ورزشکار حضور دارند، متفاوت است و آن‌ها کسانی هستند که برای حفظ ارزش‌های اخلاقی و انسانی تلاش می‌کنند و سعی می‌کنند برای جامعه خود الگو باشند.

سلطانی‌فر درباره ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی نیز گفت: هیچ کار غیر قانونی صورت نگرفته است که آن فدراسیون بخواهد تعلیق شود.

او درباره ریاست فدراسیون تیراندازی گفت: مسائلی در این باره وجود دارد که منطبق بر فدراسیون جهانی و مسائل داخلی در حال دنبال شدن است تا زودتر حل شود.

سلطانی‌فر در پایان درباره خطر تعلیق کشتی نیز گفت: فعلا که در این باره بحثی وجود ندارد.