۰ نفر

قهر هواداران استقلال با آزادی

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۴۲
کد خبر: 220401
قهر هواداران استقلال با آزادی

هواداران تیم فوتبال استقلال به دلیل نتایج ضعیفی که آبی پوشان در شش هفته ابتدایی هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کسب کردند، در آستانه مصاف این تیم با ذوب آهن اصفهان به نشانه قهر از این دیدار استقبال نکردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، شاگردان «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 20 امشب (چهارشنبه شب) باید مقابل یاران «امیرقلعه نوعی» سرمربی ذوب آهن اصفهان که خود زمانی رهبری آبی پوشان پایتخت را بر عهده داشته است، صف آرایی کنند.

عملکرد استقلال که دارای چهار امتیاز و جایگاه پانزدهم جدول رده بندی لیگ است، سبب شده هواداران این تیم نیز به نشانه اعتراض باسکوهای ورزشگاه آزادی قهر کنند.

در حالی که دقایقی دیگر این دیدار با سوت «پیام حیدری» داور نخست این رقابت آغاز می شود، تنها حدود چهار هزار هوادار استقلال در ورزشگاه حضور یافته اند.

از سوی دیگر تیم فوتبال ذوب آهن که با پیروزی شش بر صفر خود در دیدار قبل مقابل استقلال خوزستان با انگیزه و انرژی زیادی در این دیدار حاضر شده، قرار است نزدیک به 200 هوادار اصفهانی را مشوق خود در ورزشگاه آزادی ببیند.

«سیدحسین حسینی» دروازه بان 25 ساله آبی پوشان نیز در غیاب «مهدی رحمتی» که موقتا از حضور در تمرینات منع شده است، در دیدار امشب با ذوب آهن بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو بسته است. این درحالی است که پیش از این مهدی رحمتی، مجتبی جباری، خسروحیدری، پژمان منتظری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی کاپیتانی آبی پوشان را بر عهده داشتند.