۰ نفر

ستاره تیم‌ملی در بین ۵بازیکن برتر آسیا

۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۵
کد خبر: 204096
 ستاره تیم‌ملی در بین ۵بازیکن برتر آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نام مهاجم تیم ملی ایران را در میان ۵ بازیکنی که در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ ساله آسیا خوش درخشیدند، قرار داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ با نزدیک شدن به زمان آغاز رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود، سایت AFC در گزارشی به معرفی برترین بازیکنان دو دوره قبلی این رقابت‌ها پرداخته است که سردار آزمون، در صدر این لیست 5 نفره قرار دارد.

AFC‌ درباره بازیکنی که الان جزو مهره‌های اصلی تیم ملی ایران محسوب می‌شود نوشته است: سردار آزمون که الان مهاجم ترکیب اصلی تیم ملی ایران است، یکی از اعضای تیم زیر 23 ایران بود که در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال در سال 2016 به طور مشترک عنوان آقای گل را کسب کرد. مهاجم تیم ملی که یک سال پیش از آن رقابت‌های در جام ملت‌های آسیا در استرالیا نیز پتانسیلش را نشان داده بود، در مرحله مقدماتی زیر 23 ساله‌های آسیا در قطر با 20 سال سن 15 گل زد. آزمون اگرچه در مرحله نهایی رقابت‌ها حضور پیدا نکرد - به دلیل حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران - اما در راهیابی جوانان ایران به مرحله نهایی نقشی کلیدی ایفا کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از یویا کوبو (ژاپن)، عمر خریبین (سوریه)، جیمی مک‌لارن (استرالیا) و هوانگ اوی جو از کره جنوبی به عنوان دیگر بازیکنانی که در دو دوره قبلی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا خوش درخشیدند یاد کرده است.