۰ نفر

بین منصوریان و کی‌روش شکرآب شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۵۱
کد خبر: 201253
بین منصوریان و کی‌روش شکرآب شد

علیرضا منصوریان می‌گفت با کی‌روش مثل برادر است. او هر بار خاطره‌های زیادی از کی‌روش تعریف می‌کرد. خاطره شوخی‌هایش با او و شب‌زنده‌‌داری‌هایشان در اردو. اینکه کی‌روش به او گفته است سرباز وطن و...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرورزشی، این روزها اما انگار دیگر منصوریان و کی‌روش رفاقتی ندارند. نه منصوریان درباره کارلوس حرف می‌زند و نه کی‌روش اشاره‌ای به نام او دارد اما چرا؟

ماجرای بیرانوند

ماجرای سرد شدن رابطه منصوریان و کی‌روش از یک مصاحبه شروع شد. علیرضا بیرانوند سال گذشته در چنین روزهایی، مصاحبه کرد و دست به افشاگری زد. او گفت: «در روزهایی که با منصوریان در نفت به مشکل خورده بودم، او به من گفت خودم ملی‌پوشت کرده‌ام و خودم کاری می‌کنم از تیم ملی خط بخوری.» این مصاحبه برای کی‌روش ترجمه شد. آن‌ها که کارلوس را از نزدیک می‌شناسند، می‌دانند روی چنین مسائلی چقدر حساس است. چقدر حساسیت دارد وقتی احساس می‌کند یکی می‌خواهد در کارهای فنی‌‌اش دخالت کند...

کی‌روش تحویلش نگرفت

چند روز بعد از این مصاحبه، منصوریان که هوای جذب وحید امیری را در سر داشت، در تمرین تیم ملی حاضر شد. همه بازیکنان سمت او رفتند. از خود بیرانوند بگیرید تا امیری و سیدجلال و... اما یکی بود که به منصوریان توجهی نکرد و سمتش نرفت‌؛ کارلوس کی‌روش. او با منصوریان برخوردی نداشت و این رفتار نشان می‌داد چقدر از دست او ناراحت است.

قول‌های منصوریان و ناراحتی کی‌روش

اما این پایان کار نبود. منصوریان به بازیکنانی که قصد جذب‌شان را داشت، قول تیم ملی می‌داد. اوج این قول و قرارها، بر سر جذب کاوه رضایی بود. آ‌ش آن‌قدر شور شد که کاوه رضایی چند بار قهر کرد و در تمرین حاضر نشد. او می‌گفت وقتی منصوریان قول داده ملی‌پوش شود، چرا به قولش عمل نکرده است؟ حالا این وسط خبرها بدون کم و کاست هم به گوش کی‌روش می‌رسید. دیگر خودتان تا ته قصه را بخوانید.

ملی‌پوش‌های استقلال‌؛ صفر!

آرام‌آرام ملی‌پوش‌های استقلال کم شدند و در آخرین اردو به صفر رسیدند! این یک شکست کامل برای منصوریان بود. برای کسی که فکر می‌کرد نصف استقلال را ملی‌پوش می‌کند. انگار به همین دلیل است که او حالا به هیچ بازیکنی قول تیم ملی را نمی‌دهد. منصوریان حتی نه تنها قولی نمی‌دهد بلکه یک کلمه هم درباره کی‌روش حرف نمی‌زند.

و ماجرای میک...

حالا می‌گویند نارضایتی کی‌روش از منصوریان ادامه دارد، چرا که منصوریان میک مک‌درموت را به استقلال برده است. میک قبل از جام جهانی‌ ناگهان تیم ملی را ترک کرد و این مسئله انگار با دلخوری شدید کی‌روش روبه‌رو شد. کارلوس نشان داده پرونده آدم‌ها را پس از این اتفاق‌ها می‌بندد و دوست ندارد اطرافیان و رفقایش با آن‌ها همکاری کنند. منصوریان اما این کار را کرد.