۰ نفر

پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران برابر کاستاریکا

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۶
کد خبر: 194774
پیروزی تیم فوتبال جوانان ایران برابر کاستاریکا

تیم فوتبال جوانان ایران که پس از ۱۶ سال به جام جهانی حضور پیدا کرده بود در اولین دیدار خود برابر کارستاریکا به برتری رسید تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

تیم فوتبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی از ساعت ۱۲:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه جام جهانی «ججو» به مصاف تیم کاستاریکا رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان پیروانی به پایان رسید. محمد مهدی‌خانی(۸۱) برای ایران گل زد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، ملی پوشان جوان ایران که در دقایق ابتدایی فرصت های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند با کم تجربگی این موقعیت ها را از دست دادند و در ادامه هم نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و تیم کاستاریکا هم به موقعیت های خوبی رسید اما در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم ملی پوشان جوان کشورمان برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند اما نبود دیدارهای تدارکاتی مناسب و کم تجربگی بازیکنان عملا زیبایی بازی را از این تیم گرفته بود. با این حال تیم ایران در دقیقه ۸۱ توسط مهدی خانی به گل برتری دست پیدا کرد.

در دقایق باقی مانده تیم کاستاریکا فشار زیادی روی دروازه ایران وارد کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما دفاع خوب و چند لایه ایران این فرصت را به تیم حریف نداد تا نخستین پیروزی تیم ایران در جام جهانی رقم بخورد.

تیم فوتبال جوانان ایران در این مسابقات با تیم های کاستاریکا، زامبیا و پرتغال همگروه است. در اولین بازی این گروه تیم زامبیا برابر پرتغال به برتری رسید.