۰ نفر

منصوریان: فعلا به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۲۳
کد خبر: 194274
منصوریان: فعلا به فینال آسیا فکر نمی‌کنیم

استقلال تهران، روز اول خرداد ماه، بازی رفت خود را برابر العین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام می‌دهد. بازی برگشت هم روز هشتم همان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جام جم ،  استقلالی‌ها اگر بتوانند این بازی را ببرند، احتمال رودررویی‌شان با یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان وجود دارد. منصوریان، سرمربی استقلال هم تمام این حساب و کتاب‌ها را در ذهنش کرده است. او در این باره گفت‌وگویی انجام داد :

آقای منصوریان، فکر می‌کنید العین را می‌توانید شکست دهید؟

العین به نظر من قوی‌ترین تیم غرب آسیاست. حتی از الهلال قوی‌تر است. آنها همیشه جزو مدعیان هستند و به بازی در آزادی و ایران آشنایی دارند. قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. بیکار ننشسته‌ایم. تمام برنامه‌ریزی خود را برای بازی انجام داده‌ایم. به خاطر زمان برگزاری مسابقه و این که برنامه غذایی بازیکنان را کنترل کنیم، تمرینات را به شب موکول کردیم. تمرین می‌کنیم، بچه‌ها شام را کنار همدیگر می‌خورند و سپس به خانه‌هایشان می‌روند.

فکر می‌کنید استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

ما فعلا به بازی العین فکر می‌کنیم نه چیز دیگری. باید واقع بین باشیم. تیم‌هایی که به این مرحله از رقابت‌ها رسیده اند همه قدرتمند هستند. هر کدام شانس قهرمانی دارند. به نظرم شانس تک‌تک تیم‌ها برای رسیدن به فینال به یک اندازه است. از استقلال و پرسپولیس بگیرید تا استقلال خوزستان و اوراواردز و الاهلی و تیم‌های دیگر. به خاطر همین الان خیلی زود است که بخواهیم درباره فینال حرف بزنیم.

راستی درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا هم حرف بزنیم.

بله، رئال ما که رفت فینال و شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا دارد، اما فینال خیلی خطرناکی است.

چرا؟

یوونتوس تیم خیلی خوبی است. آنها گل نمی‌خورند. دیبالا مهره خطرناکی در خط حمله این تیم است. ممکن است برای رئال دردسرساز شود. نباید مدافعان مادرید عصبی شوند. یووه از نظر تیمی خیلی خوب است ولی این را فراموش نکنید که رئال فینال باز است. اگر بازی رفت و برگشت بود، قطعا برای رئال بهتر می‌شد. می‌توانست شانس خود را برای باز کردن دروازه یووه بیشتر کند ولی الان تک بازی است.

رئال می‌خواهد یک رکورد جاودانه هم به جا بگذارد.

بله، ما تا الان 11 بار قهرمان اروپا شده ایم و حالا رئال برای دوازدهمین قهرمانی می‌جنگد. این خیلی خوب است که رئال تجربه بیشتری نسبت به یووه دارد و می‌تواند از این مساله به نفع خودش استفاده کند. امیدوارم رئال قهرمان شود ولی از الان پیش بینی واقعا سخت است.