۰ نفر

علیرضا منصوریان: باید مقابل التعاون هوشمند باشیم

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۳۳
کد خبر: 192346
علیرضا منصوریان: باید مقابل التعاون هوشمند باشیم

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه تیمش باید مقابل التعاون عربستان هوشمند باشد، گفت: نباید خیلی اهداف رویایی برای خودمان ترسیم کنیم و فعلا به دنبال قطعی کردن صعودمان از گروه باشیم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی آسیایی استقلال مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: التعاون در این بازی حتما باید ما را ببرد تا صعود کند. بهرحال ممکن است در امارات نتیجه‌ای رقم بخورد که این تیم شانس صعود پیدا کند و آنها نمی‌خواهند این شانس را از دست بدهند. من می‌دانم که حریف ما از شروع مسابقه حمله می‌کند. این تیم را آنالیز کردم و برنامه‌هایی را برای مقابله با این روش بازی التعاون پیش بینی کرده‌ام. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: البته یکی از زیبایی‌های فوتبال در غیر قابل پیش بینی بودن نتایج آن است. برای همین ما باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم تا به خواسته خود از این بازی که قطعی کردن صعودمان است برسیم. 

سرمربی استقلال گفت: التعاون تیم خوبی است که یک خط حمله قدرتمند دارند. چهار گلی که آنها به لوکوموتیو زدند تایید حرف من است. خط حمله این تیم در بازی رفت هم مقابل ما خیلی خوب بود. اما آن روز مدافعان ما به هیچ وجه اشتباه نکردند تا این تیم به گل نرسد. امیدوارم که در این بازی هم روز خوب مدافعان ما باشد و بازی بدون اشتباهی را از آنها شاهد باشیم.

منصوریان بیان داشت: من از مسئولان باشگاه الاهلی قطر و فدراسیون فوتبال این کشور نهایت تشکر را می کنم که با ما همکاری خوبی داشتند و امکانات خوبی برای تمرین در اختیار ما گذاشتند. 

وی در خصوص اهداف آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: روزی که ما تیم خوب السد را که به تازگی هم قهرمان قطر شده است را شکست دادیم، من احساس کردم بازیکنان ما به تکامل رسیده اند. ما آن روز ژاوی بزرگ و یارانش را بردیم و این اعتماد به نفس در تیم جوان ما ایجاد شد که می توانیم از گروه خود صعود کنیم و الان در یک قدمی تحقق این رویا هستیم. ما در لیگ برتر کشورمان به تازگی به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم و روند تیم ما به گونه ای بود که سیر تکاملی در تیم کاملا مشهود بود. ما خیلی رویاپردازانه هدفگذاری نمی کنیم. هدف اولیه ما این است که از گروهمان صعود کنیم و بعد از آن در مرحله پلی آف پیروز شویم. 

منصوریان گفت: بعد از صعود از مرحله پلی آف یک فرصت ۶۰ روزه داریم که تیم را با دو سه خرید تقویت کنیم و آنگاه به اهداف بزرگتر فکر کنیم. من فکر می کنم اگر برنامه های ما آنطور که می خواهیم پیش برود سال ۲۰۱۷ یک سال طلایی برای استقلال باشد.