۰ نفر

امیر قلعه‌نویی: مقصر من هستم

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱
کد خبر: 190396
امیر قلعه‌نویی: مقصر من هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بنیان‌گذاران قدیم سپاهان در موفقیت‌هایی که این تیم اصفهانی طی سال‌های گذشته کسب کرده، نقش دارند.

امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه در حال حاضر جای سپاهان و تراکتورسازی در آسیا خالی است، اظهار داشت: به نظرم بازی فردا برای دو تیم بسیار سخت و حساس است اما باتوجه به اینکه تراکتورسازی ۷ بازیکن خود را برای این مسابقه در اختیار ندارد، کار سختی پیش‌رو داریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه تیم ما با ۱۴ بازیکن جدید راهی اصفهان شده، تصریح کرد:بدون شک فردا با توجه به کیفیت قابل توجه زمین ورزشگاه نقش‌جهان، شاهد مسابقه خوبی در این ورزشگاه خواهیم بود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اهمیت این مسابقه تصریح کرد: بدون شک تیم ما شرایط خوبی ندارد اما با این حال، بازیکنان ما با معرفت، در حال تلاش هستند و خوب پیش‌آمده اند.

وی با اشاره به این موضوع که اخباری در حال حاضر با سایپا قرارداد دارد، افزود: هدف اصلی باشگاه این است که در ابتدا با پرداخت بدهی بازیکنان خارجی، زمینه باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی را فراهم کنیم و در درجه بعد، زمینه تمدید قرارداد بازیکنان را فراهم آوریم.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا او نتوانسته در این باشگاه نتیجه بگیرد و قهرمانی کسب کند، ادامه داد: به نظرم دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تراکتورسازی من هستم زیرا سال قبل تیم رده یازدهمی تحویل گرفتم که تا کسب سهمیه نیز پیش رفت اما به نظرم این اتفاق در همه تیم‌ها صورت می‌گیرد.

وی پیرامون شرایط اصفهان و تیم سپاهان افزود: به نظرم بد نیست که از محمدرضا ساکت و اسلامیان به دلیل بنیان‌گذاری سپاهان جدید یادی کنیم زیرا این دو نفر تلاش بسیاری در این زمینه انجام دادند.

سرمربی تراکتورسازی پیرامون اینکه با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، شانس سپاهان را برای صعود به مسابقات آسیایی افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما در درجه نخست برای تیم خودمان کار می‌کنیم اما به هر حال، یک تعهد دوطرفه در این زمینه وجود دارد که امیدوارم این اتفاق صورت گیرد.