۰ نفر

برانکو: برابر الهلال بدشانس بودیم

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۴۵
کد خبر: 189794
برانکو: برابر الهلال بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت‌های بسیار خوبی برابر الهلال داشتیم اما با بدشانسی مواجه شدیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار سرخپوشان برابر الهلال عربستان در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ابتدا از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که با تلاش و ارائه یک بازی زیبا توانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: دیروز هم گفتم که در مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیایی یعنی الهلال به میدان می‌رویم که بازی راحتی هم نیست اما بیشتر زمان بازی توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و اینکه ۵، ۶ موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم که با بدشانسی مواجه شدیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و دروازه‌بان الهلال هم توپ‌های خوبی را دریافت کرد.

برانکو تصریح کرد: با توجه به نتیجه‌ای که الوحده برابر الریان بدست آورد، هنوز روی کاغذ شانس داریم و با حضور گسترده هوادارانمان که همیشه ما را حمایت کرده‌اند می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدار تیم‌های الهلال و الریان نیز سرنوشت ساز خواهد بود، گفت: من به آن تیم‌ها کاری ندارم و معیار ما این است که در بازی برابر الوحده با تمرکز بالا و ارائه یک بازی خوب بتوانیم نتیجه این مسابقه را به نفع خودمان به پایان برسانیم و از گروه چهارم صعود کنیم.