۰ نفر

دستور مهدی تاج برای لغو سفر تیم فوتسال ایران به ازبکستان

۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۵
کد خبر: 188551
دستور مهدی تاج برای لغو سفر تیم فوتسال ایران به ازبکستان

آخرین برنامه جدی آماده‌سازی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در خطر لغو شدن قرار دارد.

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در حالی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند که طبق برنامه باید چهارشنبه هفته آینده برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم ازبکستان، به این کشور سفر کند؛ با این حال به نظر می رسد سفر این تیم به ازبکستان با مشکلاتی مواجه شده و احتمال دارد این تیم آخرین فرصت خود را برای برگزاری بازی تدارکاتی از دست بدهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم جوان و کم تجربه ایران که کمتر از ۵ ماه از آغاز به کارش می گذرد، با هدایت علی صانعی تاکنون چند بازی تدارکاتی با روسیه، اوکراین، عراق و فرانسه برگزار کرده است و در صورت سفر به ازبکستان و بازی با این کشور در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، با شرایط خوبی به این رقابتها پا خواهد گذاشت.

باوجود این گفته می شود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلاتی در تامین هزینه تیم ایران برای سفر به ازبکستان، با این سفر مخالفت کرده است؛ در حالی که پیش از این محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی و علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال موافقت خود را با حضور تیم زیر ۲۰ سال در ازبکستان اعلام کرده بودند.

یکی از مباحثی که در جلسه امروز کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، سفر تیم زیر ۲۰ سال به ازبکستان بود و مسئولان این کمیته از محمدرضا ساکت که او هم در این جلسه حضور داشت خواستند تا زمینه این سفر را فراهم کند.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود و تیم ایران در گروه چهارم در کنار تیم های چین، قرقیزستان، مغولستان و امارات قرار گرفته است. اهمیت و حساسیت برگزاری اولین دوره این مسابقات به این دلیل است که دو تیم برتر آن، سهمیه حضور در المپیک جوانان در سال ۲۰۱۸ را کسب می کنند.