۰ نفر

جنگ ستارگان سابق فوتبال ایران همچنان ادامه دارد

۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۵
کد خبر: 187893
جنگ ستارگان سابق فوتبال ایران همچنان ادامه دارد

آتش اختلافات آقای گل جهان و جادوگر این روزها شعله ور تر شده است.

علی دایی و علی کریمی دو هم بازی سابق چند سالی است که با هم اختلاف دارند و اظهارات دایی درباره نقش یکی از مدیران پرسپولیس بابت جذب بازیکنان اوکراینی باعث شد که کریمی از کوره در برود و صحبت هایی علیه شهریار فوتبال ایران انجام بدهد. 

سابقه اختلاف جادوگر و شهریار فوتبال ایران به سالهای پیش برمی گردد، زمانی که علی کریمی در تیم فتح بازی می کرد و علی دایی در اوج بازیهای ملی بود. در بازیهای جام رمضان تکل کریمی به دایی  باعث شد که شهریار  برخورد بدی با جادوگر داشته باشد. 

به هر حال این اتفاق برای کریمی جوان قابل هضم نبود اما چرخ روزگار چرخید و برخلاف پیش بینی ها علی کریمی جوان آن روزها تبدیل به ستاره فوتبال ایران شد. 

 دایی هم تصور نمی کرد روزی برابر ستاره ای همچون کریمی قرار بگیرد. دست بر قضا هر دو نفر خیلی خوب به اوج رسیدند و ماندگار شدند. 

آنها با وجود اینکه در پرسپولیس و تیم ملی در کنار یکدیگر بازی می کردند اما در عمل نشان دادند که دو پادشاه در یک اقلیم نمی گنجد و حضورشان در یک تیم دردسرهایی برای مربیان به وجود می آورد. 

به هر حال دایی علیه کریمی اظهار نظر زیادی نمی کند و با وجود اینکه علاقه ای به ارتباط با جادوگر ندارد اما در مصاحبه هایش همواره با شنیدن نام کریمی با احترام از وی  یاد می کند. 

در طرف مقابل علی کریمی که همگان مطلع هستند که تند و عصبی است در مصاحبه هایش شخص دایی را هدف قرار می دهد و مطالبی علیه شهریار بیان می کند. 

خیلی از بزرگان فوتبال از جمله علی پروین، احمد رضا عابدزاده، افشین پیروانی، حسین هدایتی و  حبیب کاشانی بر آن شدند که اختلافات دایی و کریمی را پایان دهند اما گویا این جنگ تمامی ندارد و طرفین نمی خواهند به این اختلاف کهنه پایان بدهند. 

به هر حال نتیجه این اختلافات به اینجا رسید که کریمی در اظهار نظری جدید شهریار را به مناظره فرا خواند. 

مناظره ای که بعید به نظر می رسد که تحقق پیدا کند و اختلاف این دو نفر به پایان برسد. 

جادوگر هنوز جریح تر ازشهریار است و در پی علنی کردن این اختلاف است. گویا هنوز نتوانسته آن حرکت دایی در جام رمضان را از یاد ببرد.  

درگیری لفظی دایی و کریمی بهانه ای شد تا نظر اهالی فوتبال را در این مورد جویا شویم که از نظر خواهیم گذراند. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: دایی و کریمی جزو بزرگان فوتبال هستند و باید این دو نفر کنار یکدیگر باشند و همدیگر را حمایت کنند تا فضای فوتبال به حاشیه کشیده نشود. 

وی در ادامه عنوان کرد: دایی و کریمی الگوی جوانان هستند و باید در رفتارهایشان تجدید نظر کنند و اختلافات را پایان بدهند. 

کاشانی بیان کرد: دایی و کریمی عضو بزرگ باشگاه پرسپولیس هستند و از وجود آنها برای پویایی باشگاه باید استفاده شود. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم بزرگانی همچون پروین باید زمینه آشتی دایی و کریمی را فراهم کنند تا اختلافات این دو نفر به پایان برسد.