۰ نفر

رکوردزنی تاریخی رونالدو

۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۲۹
کد خبر: 187466
رکوردزنی تاریخی رونالدو

کریستیانو رونالدو با زدن دو گل برابر بایرن مونیخ به رکورد 100 گل در رقابت‌های باشگاهی در اروپا رسید.

در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید برابر بایرن مونیخ قرار گرفت که در این دیدار رونالدو 2 گل به ثمر رساند تا اولین بازیکن تاریخ فوتبال باشد که 100 گل باشگاهی به ثمر رسانده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رونالدو 97 گل در لیگ قهرمانان، 2 گل در سوپرجام اروپا و یک گل در انتخابی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

پیروزی ارزشمند تیم‌های مادریدی در شب رکوردشکنی رونالدو

تیم‌های مادریدی توانستند حریفانشان را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهند.

در ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و در پایان دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات 2 دیدار برگزار شد.

در یکی از دیدارها بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلمان به مصاف هم رفتند. در نیمه نخست دو تیم صاحب موقعیت های نصفه و نیمه برای گلزنی شدند که در یکی از جدی ترین صحنه ها ضربه سر کریم بنزما به دیرک دروازه اصابت کرد. در همان نیمه بایرن مونیخ توانست با ضربه سر آرتورو ویدال به گل برسد و دروازه رئال مادرید را باز کند. در اواخر نیمه نخست بایرن به یک ضربه پنالتی رسید که ویدال این ضربه را از دست داد.

در نیمه دوم رئال مادرید تیم برتر زمین بود و در دقیقه 47 کریستیانو رونالدو گلزنی کرد. اخراج خاوی مارتینز در دقیقه 60 باعث شد تا تیم زیدان توپ و میدان را در اختیار بگیرد و در ادامه و در دقیقه 77 رونالدو گل دوم خود را نیز به ثمر رساند که صدمین گل او در رقابت های اروپایی بود.

به این ترتیب رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت با نتیجه 2 بر یک برابر بایرن مونیخ به برتری برسد.

در دیگر دیدار، اتلتیکو مادرید در خانه به دیدار لسترسیتی رفت و با یک گل به برتری رسید.

پنالتی مشکوک اتلتیکو مادرید در دقیقه 27 را آنتوان گریزمان به گل تبدیل کرد و در ادامه با وجود برتری اتلتیکو در مالکیت توپ، این تیم نتوانست تا به گل برسد و بازی با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.