۰ نفر

علیرضا منصوریان: سبک گواردیولا و سیمئونه را می پسندم!

۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۰۷
کد خبر: 187236
علیرضا منصوریان: سبک گواردیولا و سیمئونه را می پسندم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از نتیجه بازی با لوکوموتیو ازبکستان، گفت: در نیمه دوم به خودمان آمدیم و به حقمان در این مسابقه رسیدیم.

 

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی استقلال با لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازی جذابی برگزار شد. تیم لوکوموتیو نیم ساعت اول بازی خوب بود و حتی به گل هم رسید ولی ما در نیمه دوم به خودمان آمدیم. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه استقلال در دقایق پایانی به حقش رسید گفت: در نیمه دوم فرصتهای زیادی داشتیم و حتی توپی را به تیرک دروازه حریف زدیم.

سرمربی استقلال با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده مقابل لوکوموتیو، گروه استقلال را یکی از سخت ترین گروه های آسیایی دانست و گفت: تمام تیم های این گروه شانس صعود به مرحله بعد را دارند و احتمالا روز آخر همه چیز مشخص خواهد شد.

منصوریان درباره از دست رفتن دو امتیاز در این مسابقه گفت: از اینکه دو امتیاز از دست داده ایم ناراحتم چرا که فرصتهای خوبی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم ولی از نتیجه به دست آمده ناراضی نیستم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که او را با خوزه مورینیو تشبیه کرده بود، گفت: مقایسه شدنم با مورینیو اتفاق خوبی است ولی من شبیه این مربی نیستم چرا که این مربی افتخارات زیاد در فوتبال دنیا به دست آورده است. اگر بخواهم از مربیان مورد علاقه ام نام ببرم باید بگویم کار دیگو سیمئونه و پپ گواردیولا را بیشتر می پسندم.