۰ نفر

منصوریان: به سه امتیاز بازی با لوکوموتیو چشم داریم

۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۵۷
کد خبر: 186817
منصوریان: به سه امتیاز بازی با لوکوموتیو چشم داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در صورت صعود از گروه و روبرو شدن با نماینده عربستان، ترجیح می دهیم در ازبکستان بازی کنیم.

علیرضا منصوریان با اشاره به آخرین وضعیت تیمش قبل از حضور در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: شکر خدا تیم استقلال هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ بدنی برای انجام این دیدار مهم آسیایی آماده شده است. ما نیاز داشتیم تا تیم را به لحاظ بدنی مراقبت کنیم تا با بالاترین شرایط فیزیکی به این میدان اعزام شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: بزرگترین درگیری ذهنی من زمین تمرین تیم استقلال است. مجموعه باشگاه برای این که در این زمین تمرین کنیم زحمات زیادی می‌کشند. اما در مجموع زمین کمپ شرایط مناسبی برای تمرین ندارد.

سرمربی آبی پوشان در خصوص تیم لوکوموتیو گفت: این تیم در تهران هم بازی خوبی مقابل ما انجام داد. آنها نشان دادند یک تیم فیزیکی و منسجم هستند. در تهران ما از موقعیت های مان خیلی خوب استفاده کردیم و این بازی را بردیم. ما باید با دست پر از تاشکند برگردیم. در این گروه امتیاز تیم ها به هم نزدیک است و ما باید از همه تجربیات بازیکنان با تجربه و بین المللی مان در این میدان استفاده کنیم. ضمن این که چشم ما به سه امتیاز این بازی است. 

وی در خصوص وریا غفوری و هرایر مگویان گفت: هر دو بازیکن ما آماده هستند و می‌توانند در این بازی به میدان بروند. برای این که این دو بازیکن آماده شوند هم گروه پزشکی باشگاه و هم گروه پزشکی تیم ملی تلاش زیادی کردند و زحمات بی دریغی کشیدند که من از آنها نهایت تشکر را دارم. ما در مورد وریا انعطاف زیادی نشان دادیم و از منافع باشگاه عبور کردیم و منافع ملی را بر منافع باشگاه ترجیح دادیم. اما خدا را شکر برای این بازی وریا هم کاملا آماده است و تیم ما کامل به تاشکند می‌رود.

منصوریان در خصوص احتمال پیروزی در این بازی گفت: هدف ما صعود از گروه است و برای خودمان امتیاز شماری نکردیم. باید از این گروه صعود کنیم. ضمن این که در صورت صعود از این گروه به حریفان سختی برخورد می‌کنیم. چون باید با تیم‌هایی که در گروه ذوب آهن هستند دیدار کنیم.  در آن گروه العین، الاهلی و ذوب آهن تیم‌های خوبی هستند که به هر یک بخوریم کارمان سخت است.

وی در خصوص برخورد احتمالی در مرحله بعدی مسابقات با نماینده کشور عربستان اظهار داشت: هم از باشگاه خواستم و هم از فدراسیون که در صورت تقابل با نماینده کشور عربستان، به جای عمان در یکی از کشورهایی بازی کنیم که در شمال کشورمان قرار دارند. مثلا در همین ازبکستان با این تیم عربستانی بازی کنیم. فعلا همه سعی و تلاش ما این است که از گروه صعود کنیم. اگر از گروه صعود کنیم و از پلی آف اول عبور کنیم، سال خیلی خوبی را برای فوتبال ایران و استقلال رقم می‌زنیم.