۰ نفر

نوجوانان والیبالیست ایران از چین شکست خوردند

۱۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
کد خبر: 185130
نوجوانان والیبالیست ایران از چین شکست خوردند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با نتیجه 3 بر 2 مقابل چین شکست خورد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف چین رفت و برابر این تیم 3 بر 2شکست خورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی ست های این بازی را با نتایج25-21، 18-25، 25-23، 17-25  و ملی پوشان نوجوان ایران فردا باید به مصاف چین تایپه بروند.

کره جنوبی دیگر هم گروه ایران در مرحله دوم است اما به دلیل اینکه در دور مقدماتی کره برابر ایران پیروز شده بازی دیگری برگزار نمی شود و نتیجه آن بازی برای دو تیم محسوب می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دوره گروهی به کره جنوبی باخت و بنگلادش را از پیش رو برداشت تا به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

تیم ملی با ترکیب محمدحسین راستی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، احسان دانش دوست، محمدرضا طهماسب، سهیل کمال آبادی، مرتضی شریفی (کاپیتان)، علی طبری، حسین سلیمان اهری، مهدی جعفروند، مهدی جلوه و سرمربیگری محمد وکیلی در این رقابت ها حاضر است.

ایران با ۷ قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم آسیاست.چین تایپه، هند و کره جنوبی هم هرکدام یک قهرمانی را در کارنامه دارند.

با توجه به فرمول مسابقات والیبال در پایان این مرحله هیچ تیمی حذف نخواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا در دومین دیدار مرحله دوم از ساعت 8 صبح به مصاف چین تایپه خواهد رفت. ایران در صورت پیروزی یا باخت دیدار فردا در رده سوم جدول گروه F قرار می گیرد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید روز دوشنبه با تیم دوم گروه E دیدار کند.

تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی سهمیه جهانی را کسب خواهند کرد.