۰ نفر

سردار آزمون: بایرن و اتلتیکو نه، بهترین گُلم به قطر بود

۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷
کد خبر: 183852
سردار آزمون: بایرن و اتلتیکو نه، بهترین گُلم به قطر بود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ایران می تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ کار بزرگ کره جنوبی در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ را تکرار کند.

سردار آزمون در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال ایران با قطر در مصاحبه ای به مسائل مختلفی از جمله عملکرد تیم ملی فوتبال ایران و آرزویش برای بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی که به واسطه گلزنی به تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان آسیا با لباس تیم روستوف بیش از گذشته مورد توجه رسانه ها قرار دارد، در خصوص برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر گفت: برگزاری جام جهانی در قطر برای ما یک ویژگی مثبت دارد و آن نزدیک بودن ایران به قطر است. برای همین خیلی خوب خواهد شد که به جام جهانی ۲۰۲۰ صعود کنیم. تماشاگرانمان هم این امکان را دارند که خیلی راحت برای حمایت از تیم ایران به دوحه بیایند.

آزمون ادامه داد: هدفم کمک به تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است ولی کارمان با صعود به این بازی ها تمام نمی شود. این مسابقات فرصت خوبی است تا خودم را بین بازیکنان بزرگ  دنیا ثابت کنم. همانطور که این مسابقات انگیزه ای برای ایران است تا کار بزرگ کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ را تکرار کند.

مهاجم تیم ملی ایران تاکید کرد: فوتبال ایران دارای استعدادهای زیادی است و این پتانسیل را دارد که به این موفقیت دست یابد.

آزمون درباره بهترین گلی که تاکنون به ثمر رسانده است گفت: من خاطرات خوبی از بازی ایران و قطر در جام ملتهای ۲۰۱۵ دارم و گلی که در این بازی زدم، بهترین گلم بوده است. بعد از آن گل توانستم خودم را به ترکیب ایران تحمیل کنم.

وی در خصوص بازی رفت ایران و قطر در تهران که با برد تیم ملی ایران همراه بود، گفت: ما در آن مسابقه فرصتهای زیاد گلزنی را از دست دادیم. البته دفاع تیم قطر هم مانع گلزنی ما بود ولی در نهایت توانستیم با گلزنی در وقتهای اضافه پیروز از میدان خارج شویم.