۰ نفر

قبل از بازی حساس روز پنجشنبه؛

قطری‌ها به دنبال اطلاعات بازی محرمانه ایران و عراق

۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۳
کد خبر: 183482
قطری‌ها به دنبال اطلاعات بازی محرمانه ایران و عراق

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات بازی محرمانه ایران و عراق است.

تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت و با یک گل شکست خورد. این مسابقه پشت درهای بسته برگزار شد و رسانه ها هم از جزییات آن بی اطلاع هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، با این حال «خورخه فوساتی» سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات این مسابقه و ترکیب تیم ملی ایران است. روزنامه «الرایه» قطر در این خصوص نوشت: ایران و عراق با نظر کارلوس کی روش پشت درهای بسته بازی کردند ولی فوساتی به دنبال گرفتن جزییاتی از این مسابقه است و قصد دارد بداند ایران با چه ترکیبی بازی کرده است. هرچند بازیکنان لژیونر اروپایی ایران در این مسابقه حضور نداشتند و ایران با بازیکنان لیگ داخلی خود و همچنین پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی که در لیگ قطر بازی می کنند به مصاف عراق رفت.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز سوم فروردین ماه در دوحه به مصاف هم می روند. این مسابقه در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه است و اهمیت فوق العاده ای برای هر دو تیم دارد.

قطر چند روز پیش در دیداری تدارکاتی به مصاف آذربایجان رفت و یک به ۲ شکست خورد. قطری ها امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از بازی با ایران به مصاف تیم المپیک کشور خود می روند.