۰ نفر

گیتی‌پسند برنده بازی بزرگ لیگ فوتسال

۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲
کد خبر: 179314
گیتی‌پسند برنده بازی بزرگ لیگ فوتسال

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی پسند برابر تاسیسات دنبال شد تا با وجود برد تیم‌های دبیری و مس سونگون، گیتی پسند یک قدم دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار شد که در مهمترین بازی تیم صدرنشین گیتی پسند در اصفهان به مصاف تاسیسات دریایی رفت. این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود گیتی پسند به اتمام رسید. گیتی پسند با این برد ۵۷ امتیازی شد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود. این تیم اصفهانی در صورتی که در یکی از دو بازی آینده خود به برتری برسد، قهرمان لیگ برتر می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در این مسابقه، وحید شمسایی سرمربی - بازیکن تاسیسات به خاطر محرومیت حضور نداشت و از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد. تاسیسات در این بازی هجومی ظاهر شد و حتی در یک دقیقه پایانی مسابقه، کار را به تساوی ۲ به ۲ رساند ولی نتوانست این نتیجه را حفظ کند و در نهایت ۳ بر ۲ بازنده شد.

در دیگر بازی امروز، تیم رده دومی دبیری در تبریز از فرش آرا پذیرایی کرد که این مسابقه هم اهمیت زیادی داشت. تیم رده دومی دبیری توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر فرش آرا پیروز شود و با وجود شانس زیاد گیتی پسند برای قهرمانی، همچنان تا دو هفته پایانی یکی از مدعیان کسب این عنوان باقی بماند.

مس سونگون هم امروز بعد از ناکامی هفته گذشته توانست با نتیجه ۶ بر یک تیم مقاومت البرز را شکست بدهد تا همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشد.

نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

* گیتی پسند اصفهان ۳ - تاسیسات دریایی ۲

* دبیری تبریز ۳ - فرش آرا مشهد ۲

* ملی حفاری ۵ - یاسین پیشرو قم ۳

* مقاومت البرز یک - مس سونگون ۶

* طرح و توسعه قزوین ۴ - شهرداری ساوه ۵

* ارژن شیراز ۲ - دانشگاه آزاد یک

* شهروند ساری ۴ - آذرخش بندرعباس ۲

جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر

۱- گیتی پسند اصفهان ۵۷ امتیاز

۲- دبیری تبریز ۵۳ امتیاز

۳- مس سونگون ۵۲ امتیاز

۴- ملی حفاری ۵۱ امتیاز

--------------------------------

۱۲- آذرخش ۱۵ امتیاز

۱۳- دانشگاه آزاد ۱۱ امتیاز

۱۴- طرح و توسعه ۸ امتیاز