۰ نفر

ایکر کاسیاس: «بوفون» یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است

۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۳
کد خبر: 177591
ایکر کاسیاس: «بوفون» یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است

دو دروازه‌بان بزرگ اسپانیایی و ایتالیایی آماده‌اند روز چهارشنبه مقابل یکدیگر قرار بگیرند و ستاره سابق «کهکشانی‌ها» برای رویارویی با حریفش، سرشار از شور و شعف است.

«ایکر کاسیاس» که باید روز چهارشنبه در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به همراه پورتو با یوونتوس رو به رو شود، «جان لوئیجی بوفون» را یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ نامید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این دیدار که از مرحله رفت دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان و در ورزشگاه «دو دراگائو» برگزار می شود، نبردی بین دروازه بان های کهنه کار دو تیم است.

بوفون، بازیکن ملی پوش یوونتوس در حالی به پرتغال سفر می کند که با ۳۹ سال سن هیچ نشانه ای از افت کردن در وی دیده نمی شود و همچنین قراردادش با «بانوی پیر» تا سال آینده ادامه دارد.

کاسیاس که در فرم مطلوبی به سر می برد و تلاش می کند تا دوباره به تیم ملی اسپانیا دعوت شود، به تمجید از بوفون پرداخته است.

این دروازه بان ۳۵ ساله به سایت «یوفا» گفت: به اندازه کافی خوش شانس هستم که چهار سال از بوفون جوان تر باشم. وقتی شروع به بازی کردم ۱۴ ساله بودم و او ۱۸ سال داشت؛ می توانستم او را ببینم و از سبک بازی و شخصیتش بهره ببرم. وقتی رشد کردم، احترام بسیاری برای او قائل بودم و سپس با هم نمود کردیم و دوران مشابهی را پشت سر گذاشتیم. هر دو قهرمانی های زیادی به دست آوردیم و بعضی مواقع مقابل هم بازی کردیم. به نظرم فوتبال ایتالیا دروازه بانی مثل او نخواهد داشت. در اروپا و جهان، او به عنوان یکی از بهترین های تاریخ مطرح شده است. رقابت ما سالم و مثبت است، ما واقعاً از هم تقدیر می کنیم و بازی کردنمان رو به روی هم، همیشه با یک احترام همراه است. وی بازیکنی قابل ستایش و شناخته شده در سراسر دنیاست و او بخشی از تاریخ این بازی است.