۰ نفر

برانکو ایوانکویچ: تیمی کوتاه بیاید فاجعه رقم می خورد

۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۲۵
کد خبر: 173141
برانکو ایوانکویچ: تیمی کوتاه بیاید فاجعه رقم می خورد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازی با صبای قم برای ما مهم است، گفت: فقط به بازی پیش رو فکر می‌کنیم و نمی خواهیم کوتاه بیایم.

برانکو ایوانکویچ عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که در هتل بین‌المللی قم برگزار شد، گفت: بازیکنانی که فردا مقابل صبای قم بازی خواهند کرد جزئی از پرسپولیس هستند که به همه آنها اعتماد دارم و این فرصتی برای بازیکنان جدید است که خودشان را نشان دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: تیم ما ۱۱ نفر نیست بلکه ۲۲ نفر است و از الان دنبال توجیه مسائل دیگر نیستیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه امسال لیگ برتر شرایط خوبی دارد، اظهار داشت: هر کسی می‌تواند برنده بازی باشد و دیدیم که ماشین سازی می‌توانست در برابر تراکتور برنده باشد.

وی با بیان اینکه فردا انتطار بازی سختی داریم، افزود: اگر تیمی کوتاه بیاید می‌تواند فاجعه‌ای رقم بخورد و بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند و مدام در حال ترمیم تیم هستیم.

ایوانکویچ گفت: همه بازی‌ها مهم هستند و بازی با صبا هم همانند تراکتورسازی برایمان مهم است.

وی با بیان اینکه بازی به بازی تمرکزمان برای برد است بیان داشت: نه تراکتور و نه به استقلال بلکه فقط به بازی پیش رو فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه در زندگی هیچ قولی را نمی‌توان صد درصد داد و در فوتبال هم همینطور است،‌ گفت: ما تنها هدف خود را اعلام کردیم که قهرمانی هدف ما است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم و در این مسیر بیشترین امتیاز را می‌خواهیم و امروز تیم‌ها قوی شدند و هر تیمی می‌تواند پیروزی کسب کند.

وی با بیان اینکه در مورد آرام‌فر می‌توان بگویم از بهترین‌ها است و بدشانسی آورد و مصدوم شد، گفت: ربیع خواه جای وی را گرفت در حال حاضر سخت می‌تواند به بازی برسد و وی را برای جدایی آزاد گذاشتیم.