۰ نفر

انصاری‌فرد بهترین مهاجم لیگ یونان

۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸
کد خبر: 173136
انصاری‌فرد بهترین مهاجم لیگ یونان

رادیو ورزش یونان از کریم انصاری فرد به عنوان بهترین مهاجم لیگ یونان نام برد.

به نقل از رادیو ورزش یونان، کریم انصاری فرد در اولین دیدار خود برای المپیاکوس تیم جدید خود موفق شد گلزنی کند و نشان دهد قابلیت های بالایی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، درخشش انصاری فرد که از پانیونیوس راهی المپیاکوس شد بازتاب گسترده‌ای در رسانه های یونان داشته و این‌بار سایت معتبر رادیو ورزش یونان درباره او نوشت: انصاری فرد  در همان بازی نخست فشارها را از روی خود برداشت و توانست برای تیمش گلزنی کند. او به واقع بهترین مهاجم لیگ یونان محسوب می شود و قابلیت های زیادی دارد. مشخصه بارز انصاری فرد این است که بخ خوبی روی توپ های هوایی موثر است و این همان چیزی است که باشگاه از مدتها قبل به دنبال او بود.

در ادامه امده است: المپیاکوس نسبت به تیم قبلی انصاری فرد فوتبال هجومی ایفا کند و دیگر نیاز نیست این بازیکن برای گرفتن توپ عقب بیاید بلکه در همان جلو می تواند قرار گیرد و روی توپ‌های ارسالی توان خود را نشان دهد. المپیاکوس می تواند با حضور ثابت کریم انصاری فرد نتایج درخشانی کسب کند.

کریم انصاری فرد همراه المپیاکوس در صدر جدول لیگ یونان قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او در پایان فصل می تواند قهرمانی در لیگ یونان را تجربه کند.