۰ نفر

علی دایی: فیفا از قوانین ما الگوبرداری کند!

۲۳ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳
کد خبر: 170323
علی دایی: فیفا از قوانین ما الگوبرداری کند!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست برابر استقلال با کنایه‌هایش عملکرد داور بازی را زیر سوال برد.

 پس از شکست یک بر صفر نفت برابر استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، علی دایی که بسیار ناراحت بود گفت: اگر فیلم بازی را یک بار ببینید می‌فهمید که شرایط بازی چطور بود. برخوردهای داور را از دقیقه اول بازی نگاه کنید. در نیمه اول حمدی‌نژاد کاری نکرد که داور به او اخطار داد. در نیمه دوم هم روی بازیکن ما خطا شد اما داور خطای ما را گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، او افزود: شاهکار داور در صحنه‌ای بود که بازیکن حریف سُر خورد اما خطای ما را گرفت و همان توپ گل شد. فیفا باید از کارهایی که در ایران صورت می‌گیرد و قوانینی که اختراع می‌شود بهره‌برداری کند. فیفا این چیزها را کم دارد. برای چه فوتبال دنیا پیشرفت نمی‌کند چون این چیزها را ندارد!

دایی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیزش گفت: برای همین چیزهاست که هر سال باشگاه‌های ما قهرمان آسیا می‌شوند! استقلال به جز آن ضربه ایستگاهی که ناحق گرفته شد کار خاصی کرد؟ آیا حق ما بود ببازیم؟

دایی در ادامه بار دیگر به صحنه گل استقلال اشاره کرد و گفت: فیلم بازی موجود است. اصلا خطایی که داور برای استقلال گرفت خنده‌دار است. کاوه رضایی در آن صحنه سُر خورد و توپ به پای چپش برخورد کرد ولی داور خطای بازیکن ما را گرفت.

او با بیان اینکه تا کی باید داد بزند و اعتراض کند، افزود: کسی که خواب باشد با یک تلنگر بیدار می‌شود اما کسی که خودش را به خواب زده با داد و فریاد هم بیدار نمی‌شود. بعد از بازی جام حذفی این اتفاقات برای ما می‌افتد. متاسفانه در این مملکت یک برنامه داریم که فقط اطلاعات غلط را به مردم می‌دهد. هیچ‌ موقع خطای بیرون از محوطه را نشان نمی‌دهد. باید یک برنامه بسازیم که خطاهای بیرون از 18 قدم را نشان دهد.

سرمربی نفت ادامه داد: چرا استقلال در زمینی که ما در آن به میدان می‌رویم تمرین می‌کند؟ اتفاقات عجیب و غریب در این فوتبال زیاد است. آنقدر قوانین ما قشنگ است که فیفا باید از روی آنها الگوبرداری کند! نمی‌دانم این داوران چطور سرشان را روی بالش می‌گذارند و می‌خوابند؟

دایی درباره فحاشی لیدرهای استقلال در طول بازی گفت: اینکه موضوع عجیبی نیست. وقتی لیدرهای استقلال به سمت هواداران ما حمله می‌کنند فحاشی که چیزی نیست.