۰ نفر

شماره ۹ استقلال باز هم نیامد

۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۱۴
کد خبر: 169213
شماره ۹ استقلال باز هم نیامد

کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی ها شرکت نکرد تا شایعه جدایی اش دوباره از این تیم قوت بگیرد.

کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در تمرینات روز های گذشته آن طور که باید در تمرینات آبی پوشان حاضر نشده بود امروز نیز در تمرین حضور پیدا نکرد تا به این ترتیب شایعه جدایی اش از استقلال قوت بیشتری بگیرد.

این بازیکن در تمرینات هفته گذشته به صورت اختصاصی تمرین می کرد و طبق گفته مسئولان باشگاه وی پس از گذراندن دوران مصدومیت به تمرینات بازگشته است اما این طور که به نظر می رسد جدایی این بازیکن بیشتر از مصدوم بودنش بر سر زبان ها قرار دارد .

در هر صورت کاوه رضایی در حالی امروز در زمین شماره دو آزادی حاضر نشد که در مورد ماندن یا رفتن او شایعه های زیادی مطرح است. او ظاهرا با پیشنهاد تیم هایی از آسیا روبرو است و خواهان جدایی است. 

ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال خیلی غیبت های رضایی را جدی نمی گیرند و برخورد با این بازیکن را در دستور کار قرار نمی دهند .

همچنین طبق منابع آگاه گفته می شود کاوه رضایی ،مدیر برنامه ای دارد که خیلی پیگیر وضعیت این بازیکن است و به نظر اگر کاوه هم بخواهد در استقلال بماند این مدیر برنامه های اوست که پیشنهادات دیگر تیم ها را در پیش پای شماره 9 آبی ها قرار می دهد .

با این حساب بهتر است کاوه رضایی درباره بحث رفتن خود از استقلال یا ماندن او در جمع آبی ها تکلیف خود را یکسره کند و مشخص کند از استقلال رفتنی است یا خیر.