۰ نفر

پروین: شک نکنید فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش مخالفت می‌کند

۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۸
کد خبر: 169195
پروین: شک نکنید فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش مخالفت می‌کند

اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:هر چند کی‌روش استعفا داده اما فدراسیون فوتبال با این موضوع مخالفت خواهد کرد.

علی پروین پس از پایان دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و پاراگ بیان کرد: من همیشه دوست دارم بازی‌های پرسپولیس را در ورزشگاه ببینم اما هوا اکنون سرد است و سخت است که در چنین وضعیتی به ورزشگاه بیایم. به هر حال شکست در بازی تدارکاتی اهمیتی ندارد و پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب ثابت به میدان رفت اما در نیمه دوم به بازیکنان ذخیره بازی داده شد.

وی ادامه داد:شاید برانکو قصد داشته چند بازیکن جوان تیم را زیر نظر بگیرد و شرایط حضور آنها در بازی های مهم را ارزیابی کند.

پروین در مورد اینکه آیا قصد دارد به فرودگاه امام برای استقبال از بازیکنان تیم‌ملی برود، بیان کرد:اصلا چنین بحثی نیست من نمی خواهم به فرودگاه بروم.

وی در مورد اینکه آیا از استعفای کی‌روش اطلاع دارد یا خیر بیان کرد: هر چند کی‌روش استعفا داده اما بعید می‌دانم مسئولان فدراسیون فوتبال در این وضعیت حساس با استعفای وی موافقت کنند.البته باید منتظر بازگشت تیم ملی ماند.باز هم می‌گویم فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش مخالفت می‌کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:کی‌روش و برانکو باید کنار هم بنشینند و اختلافات خود را حل کنند چر ا که به نفع فوتبال ایران نیست. کمتر از دو ماه دیگر به دلیل آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازی ها فشرده تر می‌شود و در چنین شرایطی نمی‌توان بدون تعامل کار را پیش برد.

وی افزود: شنیدم کی‌روش به ایران باز نمی‌گردد هرچند موفق به تماس با افشین پیروانی هم نشدم.

پروین درباره اینکه پرسپولیس در چه پست هایی نیاز به تقویت دارد تصریح کرد:به نظر من دو تا سه بازیکن را جذب کند چرا که نمی‌توان فقط با 11 تا 12 بازیکن خاص بازی کرد.با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان هم حضور دارد.البته شنیدم سروش رفیعی به پرسپولیس اضافه می‌شود که این موضوع می‌تواند به تیم کمک کند.