۰ نفر

هواداران مشهدی پرسپولیسی‌ها را تحریم کردند!

۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸
کد خبر: 162903
هواداران مشهدی پرسپولیسی‌ها را تحریم کردند!

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به تعصب استانی ما برمی‌خورد وقتی می‌بینیم که تیم‌های خراسان در مسابقات خانگی مقابل تیم‌های پایتخت غریبه هستند.

مهدی برادران، درباره دیدار روز جمعه دو تیم پدیده و پرسپولیس اظهار کرد: همواره در هیات فوتبال استان خراسان رضوی احترام خاصی برای هواداران فوتبال قائلیم، هواداران سرخابی‌های پایتخت نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما به تعصب استانی ما برمی‌خورد وقتی می‌بینیم که تیم‌های خراسان در مصاف خانگی با تیم‌های پایتخت غریبه می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: این روزها شاهدیم که بازیکنان و کادرفنی پدیده نیز زحمت زیادی می‌کشند و نتایج این تیم نشان دهنده پیشرفت این تیم است، ضمن اینکه پدیده از شانس زیادی برای پیروزی مقابل پرسپولیس برخوردار است. نکته اصلی در بازی روز جمعه همین است که هواداران فوتبال خراسان به حمایت از تیم خود بپردازند.

برادران تصریح کرد: کمپین "از تیم شهرمان حمایت می‌کنیم" به بهترین شکل ممکن حرف دل جامعه فوتبال خراسان را بر زبان آورده ‌است. فراموش نکنید که اگر تیم‌های مشهدی نباشند، باز مثل دوره ۴ ساله‌ای که در سطح نخست فوتبال کشور نماینده‌ای نداشتیم، دیگر حتی استقلال و پرسپولیس نیز به مشهد نخواهند آمد.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره صحبت‌هایی مبنی بر اختصاص تنها ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس، تاکید کرد: این حق طبیعی تیم پدیده به عنوان میزبان است. اولویت با هواداران تیم میزبان است و مدیران باشگاه پدیده نیز طی صحبت‌هایی که داشته‌اند، تاکید کرده‌اند که هواداران پدیده به ورزشگاه خواهندآمد و با این اوصاف به هواداران پرسپولیس توصیه می‌کنیم از تلویزیون این دیدار را تماشا کنند.

وی افزود: البته مشهد نیز از سایر شهرهای ایران مستثنی نیست و طبیعی است که دو تیم پایتخت، هواداران زیادی داشته‌باشند اما بهتر است برای مثال در این دیدار هواداران مشهدی استقلال، به حمایت از تیم شهرشان بپردازند. امیدوارم چنین روندی در مشهد نیز جا بیفتد.

برادران با اشاره به اینکه حتی برخی از مسئولان نیز از تیم حریف حمایت می‌کنند، تصریح کرد: برخی از مسئولین طی تماس‌هایی که با ما داشتند خواسته‌ بودند که تعدادی بلیت به آن‌ها بدهیم و وقتی پرسیدیم چرا در بازی‌های قبلی خواهان حضور در استادیوم نبودند تاکید کرده‌بودند که پرسپولیسی هستند، چنین اتفاقی قطعا زیبنده شهر و استان ما نیست.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره اختصاص اتوبوس برای تسهیل رفت و آمد هواداران گفت: طی هماهنگی‌هایی که باشگاه پدیده انجام داده، با بخش خصوصی مکاتبات لازم صورت گرفته اما متاسفانه بد نیست بدانید که علی‌رغم وعده‌های قبلی، شهرداری باز هم در جهت تسهیل رفت و آمد هواداران به ورزشگاه ثامن‌الائمه در چند بازی اخیر کمکی نکرد.

وی افزود: امیدوارم با موجی که از طریق کمپین "از تیم شهرمان حمایت کنیم" ایجاد شده شاهد روزی خوب برای فوتبال خراسان باشیم.