۰ نفر

مارادونا: وضعیت آرژانتین پس از مسی، وخیم است

۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰
کد خبر: 160806
مارادونا: وضعیت آرژانتین پس از مسی، وخیم است

دیگو مارادونا معتقد است که فوتبال آرژانتین در زمینه پشتوانه سازی ضعیف عمل کرده و با خداحافظی مسی، به مشکل برخورد خواهد کرد.

وابستگی آرژانتین به مسی، بیش از حد انتظار شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، آلبی سلسته بدون حضور مسی نتوانست حتی بر تیم رده آخری ونزوئلا در انتخابی جام جهانی غلبه کند و مشخص نیست اگر مسی خداحافظی خود از تیم ملی را پس نمی گرفت، چه سرنوشتی در انتظار آرژانتین بود.

مارادونا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:« می خواهم با رئیس فیفا صحبت کنم. دوست دارم راهکاری پیدا شود تا بتوانم به پرورش بازیکن برای کشورم بپردازم. در حال حاضر در زمینه کشف استعداد خوب عمل نکرده ایم و مشخص نیست پس از خداحافظی مسی از فوتبال، چه وضعیتی خواهیم داشت. شرایط بدون مسی وخیم به نظر می رسد.»

مارادونا همچنین ابراز علاقه کرد تا بازی های آرژانتین در ورزشگاه اختصاصی بوکاجونیورز "بومبونرا" برگزار شود. او در همین رابطه گفت:« از اینکه می گویند ورزشگاه ریورپلات، ورزشگاه اختصاصی تیم ملی است، آزرده می شوم. چرا نباید بازی های آرژانتین در بومبونرا برگزار شود که هواداران پرشورتری دارد. اگر اینگونه شود، مطمئنا به ورزشگاه می روم و تیم ملی را تشویق می کنم.»