۰ نفر

کی‌روش: تمام بازیکنانم شانس بازی مقابل سوریه را دارند

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۲۲
کد خبر: 156571
کی‌روش: تمام بازیکنانم شانس بازی مقابل سوریه را دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور در تبریز ابراز خوشحالی کرد.

 کارلوس کی‌روش که صبح امروز (یکشنبه) از امکانات ورزشگاه گسترش فولاد تبریز بازدید کرد در نشستی خبری گفت: امروز اینجا حضور دارم و از این حضور بسیار خوشحالم و از همه حاضران هم تشکر می‌کنم. می‌خواستم از این طریق مراتب تشکر و قدردانی‌ام را از مردم خوب و فوتبالدوست تبریز عرض کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: ما هدف دیگری هم داشتیم و آن هم بازدید از امکانات باشگاه گسترش فولاد بود. می‌خواهیم هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در آینده‌ای نزدیک اردوی تیم ملی را در شهر تبریز برپا کنیم.

«همان‌طور که مطلع هستید فوتبال مدرن امروز نیاز به امکانات وسیعی دارد»، کی‌روش با بیان این جمله گفت: امکانات تأثیری در موفقیت فوتبال مدرن امروز دارد که حتی باید روی جزئیات این مسئله هم توجه ویژه‌ای صورت بگیرد. امکاناتی که من امروز دیدیم، به نظرم تبریز می‌تواند میزبان تیم ملی باشد تا تیم ملی از امکانات خوب اینجا بهره‌وری لازم را داشته باشد. بازهم از باشگاه گسترش فولاد تبریز تشکر می‌کنم و می‌خواهم به او و تمام دست‌اندرکاران و مدیران باشگاه گسترش فولاد بابت تمام زحماتی که در این باشگاه کشیده‌اند، خسته نباشید بگویم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به نبود چمن مناسب و میزبانی احتمالی باشگاه گسترش فولاد از تمرینات تیم ملی آیا در آینده شهر تبریز می‌تواند میزبان بازی‌های تیم ملی هم باشد یا نه، گفت: بعد از اینکه من امروز از نزدیک امکانات را دیدم، مطمئناً تبریز با امکانات خوبی که دارد، می‌تواند از تیم ملی میزبانی کند. فقط باید مکاتبات لازم را در این خصوص با فیفا هم داشته باشیم و تأییدیه‌های نهایی را از فیفا بگیریم. به این دلیل که فیفا باید بیاید از امکانات و شرایط ورزشگاه بازدید کند. امیدواریم که این اتفاق هم رخ دهد.

کی‌روش درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری که به یکی از آنها اجازه داده نشد تیم ملی را به دلیل مصدومیت همراهی کند و قرار است بیرانوند همراه با پرسپولیس به اردوی دبی برود، گفت: شرایط این دو بازیکن متفاوت است. باتوجه به مصدومیتی که بیرانوند با آن مواجه شده، نمی‌توانیم در خصوص اعزام او به مالزی برای بازی با سوریه حتی فکر کنیم، اما درباره امیری پس از جلسه امروز تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

او ادامه داد: علیرضا بیرانوند مطمئناً در این اردو همراه ما نیست، اما امیدواریم که وحید امیری بتواند در بازی مقابل سوریه برای تیم ملی بازی کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص جدایی محمدرضا ساکت از تیم ملی گفت: من تعجب می‌کنم که ساکت از تیم ملی جدا شده است و برای اولین بار این مسئله را می‌شنوم. من راجع‌به این مسئله اطلاعی ندارم و از این بابت تعجب می‌کنم.

کی‌روش درباره محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم تراکتورسازی که در تیم ملی حضور دارد و اینکه آیا او در بازی با سوریه در ترکیب قرار می‌گیرد یا نه، گفت: در این خصوص در روز بازی تصمیم می‌گیرم. یکی از دغدغه‌های ما بحث دروازه‌بانی خواهد بود، اما از حالا زود است که در این باره تصمیم بگیریم. تصمیم‌گیری در این باره را در زمان مناسب انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود، یعنی ما به او اعتماد داریم. پس هر بازیکنی در هر بازی می‌تواند شانس حضور در ترکیب را داشته باشد. اینکه در دیدار مقابل سوریه چه بازیکنی بازی را شروع خواهد کرد، یک مسئله دیگر است، اما همه بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، شانس بازی کردن خواهند داشت. من هم به همین منظور آنها را به تیم ملی دعوت می‌کنم.

کی روش در پایان درباره اینکه پیرامون ملی پوشان تیم های تبریزی چه نظری دارد گفت: نقطه نظر بنده این است که ما در روندی قرار داریم سعی می کنیم فوتبال مان را توسعه و پیشرفت دهیم. بازیکنان با ما تمرین می کنند و اقدامات لازم صورت می گیرد تا بتوانیم به پیشرفت بازیکنان و فوتبال مان کمک کنیم. ما بازیکنانی که شما اشاره کردید و همین طور سروش رفیعی، داریوش شجاعیان و سعید آقایی بازیکنان جوانی هستند و با توانایی های بسیار بالا و تجربه بازی های بین المللی بسیار کم. اگر این بازیکنان در خارج از کشور بودند مطمئنا 15،20 بازی ملی داشتند. فردا که بازی در جام جهانی انجام شود مطمئنا تجربه نقش مهمی خواهد داشت. باید در نظر بگیریم هفته آینده ما بازی رسمی مقدماتی جام جهانی بسیار مهمی را داریم مهم ترین مطلب کسب سه امتیاز است. با یک بازی دوستانه که برگزار می کنیم مطمئنا بازیکنان جوان می توانند خط تجربه خودشان را بالاتر ببرند.