۰ نفر

رونالدو: پسرم همه زندگی من است +عکس

۹ آبان ۱۳۹۵، ۱:۳۴
کد خبر: 154872
 رونالدو: پسرم همه زندگی من است +عکس

ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا می‌گوید، پسرش همه زندگی او است البته این پدر دلسوز حاشیه‌های زیادی در زندگی حرفه‌ای خود دارد.

کریستیانو رونالدو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه با ال‌پایس اسپانیا به بعدی پنهان از زندگی خود اشاره کرده و معتقد است که پسرش تمام زندگی او است. رونالدو در این مصاحبه صمیمانه به عکاس ال‌پایس هم اجازه داد آزادانه از منزل مسکونی او عکسبرداری کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی در این گفت‌و‌گو تصریح کرد: پسرم همه زندگی من است، من از کودکی زندگی عالی و ایده‌آلی نداشته‌ام و شاید مشکلاتی که از سوی پدرم بر خانواده تحمیل شد واقعا برای ما سنگین و تلخ بود. الکل زندگی او را از بین برد و من در همان نوجوانی تصمیم گرفتم ضمن احترام و عشق زیاد به پدرم، هرگز در زندگی راه او نروم. از همان روزها یاد گرفتم که ورزش بهترین دوست من است و کسی که اهل ورزشی نیست به خودش و دوستانش احترام نمی‌گذارد.

 

 رونالدو

 

رونالدو در خصوص زندگی خانوادگی خود گفت: ثروت با خود خطراتی را وارد زندگی فرد می‌کند، بهترین راه کنترل زندگی این است که پدر و مادر را فراموش نکنیم، من هرگز شانس زندگی با پدرم را نداشتم و اکنون مادرم برایم اهمیت زیادی دارد. در همه تعطیلات تابستانی و زمستانی باید در کنار پسرم، مادر و برادرم باشم. آنها مرا به یاد دوران سختی که داشته‌ام می‌اندازند و از تماشای لبخند مادرم لذت می‌برم.

رونالدو پس از سوال خبرنگار ال‌پایس درباره حاشیه‌های زندگی او گفت: البته رسانه‌ها آنقدر از من خلاف واقع نوشته‌اند که خودشان هم باور کرده‌اند. این را جدی می‌گویم، یک بار خبرنگاری از من درباره همسر جدیدم پرسید و من تعجب کردم، چون هرگز نام چنین زنی را نشنیده بودم، تصمیم گرفتم از او و روزنامه‌ای که در آن کار می کند شکایت کنم، بعدها وکیلم از پشیمانی آن خبرنگار خبر داد و گفت: او خودش این شایعه را بر سر زبان‌ها انداخته بود و پس از دو سال واقعا تصور می‌کرد من چنین همسری دارم .