۰ نفر

جردن باروز: دوباره قهرمان جهان می‌شوم

۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳
کد خبر: 153434
جردن باروز: دوباره قهرمان جهان می‌شوم

جردن باروز پس از شکست در المپیک برزیل از بازگشت دوباره خود به میادین خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل روابط عمومی فدراسیون کشتی، جردن باروز قهرمان جهان و المپیک کشتی آزاد آمریکا در وزن 74 کیلوگرم، از بازگشت خود به میادین کشتی و کسب دوباره عنوان قهرمانی خبر داد.

قهرمان المپیک لندن در مورد شکست خود در المپیک 2016 برزیل گفت: امسال المپیک من بود و باید به مدال طلا و موفقیتی بزرگ می رسیدم.

دارنده سه مدال طلای جهان افزود: وقتی که شکست خوردم طیف گسترده ای از احساسات بر من حاکم شد. ابتدا پس از شکست انگار یک تن آجر بر سرم فرود آماد و پس از آن نیز خجالت و شرم و پس از آن نیز احساس سردرگمی، خشم و انکار به من دست داد و در آن زمان فقط به دنبال دیده نشدن هستید.

وی ادامه داد: مقابله با این حالت بسیار سخت است، اما باید سریع از آن خارج شد و دوباره در سطحی بالاتر به رقابت پرداخت.

باروز تصریح کرد: برنده شدن همه چیز را پنهان می کند و هیچ نقطه ضعفی را نشان نمی دهد، اگر شما همیشه پیروز شوید هیچ انگیزه ای برای رفع ضعف های خود و حرکت رو به جلو نخواهید داشت، بهرحال من شکست خوردم و این بخشی از سرگذشت و فصل دیگری از کتاب زندگی من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که شما پیروز می شوید خوشحالید و همه چیز برای شما فراهم است. در حال حاضر در موقعیتی قرار دارم که می توانم از شکست پلی برای موفقیت بسازم و گاهی اوقات زندگی توپ را در زمین شما می اندازد.