۰ نفر

برزیل به رده چهارم لیگ رسید؛

پیروزی آبی‌پوشان برابر سایپا +تصاویر

۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷
کد خبر: 153053
پیروزی آبی‌پوشان برابر سایپا +تصاویر

تیم فوتبال استقلال که شروع خوبی در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نداشت و چند هفته قعرنشین بود در هفته نهم با روزهای تلخ خداحافظی کرد و به جمع تیم های بالانشین جدول اضافه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در هفته نهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. محسن کریمی(۷۶) و جابر انصاری(۸۲) برای استقلال گل زدند.

در این دیدار که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه نشد، دو تیم دقایق ابتدایی پر حادثه ای را سپری کردند و می توانستند دروازه یکدیگر را باز کنند اما درخشش رحمتی برای استقلال و البته کم دقتی مهاجمان استقلال برای سایپا اجازه باز شدن دروازه ها را نداد.

در شروع نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان تیم برتر میدان بودند و افت سایپا این فرصت را به آنها داد تا از این برتری استفاده کنند. در ابتدای این نیمه محسن کریمی به جای خسرو حیدری به زمین فرستاده شد و همین بازیکن در دقیقه ۷۶ موفق شد با ضربه ای دقیقه دروازه سایپا را برای بار نخست باز کند.

1926687

درحالی که سایپا در ادامه به فکر جبران گل خورده بود استقلال در یک ضد حمله به گل دوم رسید. جابر انصاری در دقیقه ۸۲ فرصت طلبی اش را به نمایش گذاشت و با یک بغل پای ساده برای بار دوم دروازه شاگردان حسین فرکی را باز کرد.

استقلال با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و چند پله در جدول رده بندی صعود کرد.

همچنین در دیگر بازی امروز، تیم فوتبال صنعت نفت دیدار نهم خود در لیگ برتر را با پیروزی پرگل برابر ماشین سازی به پایان برد.

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز در هفته نهم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه در آبادان برگزار شد که در پایان شاگردان نادر دست نشان موفق شدند به برتری ۳ بر صفر دست پیدا کنند.

2170214

برای صنعت نفت در این دیدار حسین بغلانی(۵۴)، حکیم نصاری(۷۵) و محمد نصرتی(۹۰ - گل به خودی) گل زدند. نفتی ها با این پیروزی ۱۳ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده چهارم ایستادند.

در دیگر دیدار امروز هم تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.