۰ نفر

واکنش به تخریب سنگ قبر ورزشکاران +عکس

۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱:۱۸
کد خبر: 150622
واکنش به تخریب سنگ قبر ورزشکاران +عکس

گویا داستان دنباله‌دار تخریب و سرقت سنگ قبر ادامه دارد. این بار به رنگ پاشی بر روی تصویر قبور رسیده و صدای اعتراض اهالی ورزش که این بار طعمه بددلان قرار گرفتند را درآورده؛ به گونه‌ای که پیشکسوتان دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز صدای اعتراضشان بلند شده و خواهان رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان سازمان بهشت زهرا (س) به این موضوع شده‌اند.

 بر همین اساس عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران می‌گوید که سازمان مربوطه باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این بی حرمتی انجام دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل قناعتی گفت: در واکنش به حرمت شکنی برخی افراد و تخریب سنگ قبر پیشکسوتان  تیم فوتبال  و تیم ملی گفت: در اعتباراتی که هر ساله برای سازمان بهشت زهرا (س) در نظر گرفته می‌شود، ردیفی برای نگهداری قبور متوفیان در نظر گرفته می‌شود.

تخریب سنگ قبر فوتبالیست

وی با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا (س) بسیار وسیع است؛ اما این دلیل بر بی‌توجهی نیست، ادامه داد: گستردگی بهشت زهرا (س) و پوشش فضای سبز گسترده سبب شده است که برخی نقاط کور و غیر قابل رویتی ایجاد شود که سودجویان از این فضاها استفاده می‌کنند.

قناعتی گفت: با این حال سازمان بهشت زهرا(س) باید سیستم امنیتی و نگه‌داشت قبور را مورد توجه قرار دهد و اگر باید نسبت به افزایش تعداد نیروهای امنیتی اقدام کند، باید این مهم محقق شود تا بی احترامی به قبور متوفیان صورت نگیرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید مسببان این بی حرمتی شناسایی و موضوع پیگیری شود، تصریح کرد: این موضوعات زمینه ساز اختلافات دیگر خواهند شد و باید هر چه زودتر این مشکلات حل و فصل شود.

علی پروین، پیشکسوت فوتبال از طرفداران استقلال و پرسپولیس نیز درخواست کرده است با همکاری عامل یا عاملان تخریب سنگ قبور پیشکسوتان دو تیم را به دام بیندازند تا بصورت جدی با آن ها برخورد شود.