۰ نفر

۸ نکته درباره‌ی خرید خانه در نیرو هوایی

۶ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۳۸
کد خبر: 274426
۸ نکته درباره‌ی خرید خانه در نیرو هوایی

خرید هنگامی لذت بخش است که شما با تحقیق مطمئن شوید که بهترین انتخاب متناسب با بودجه‌تان را داشته‌اید. معمولا پشیمانی بعد از خرید تنها به ناراحتی ما می‌انجامد.

اگر این پشیمانی در مقیاس بزرگ‌تری مانند خرید خانه باشد، بیشتر ناراحت خواهید شد. پس بهتر است قبل از خرید خانه در هر محله‌ای درباره‌ی آن محله و آن خانه‌ی خاص تحقیق کنید. این محتوا به طور خاص به بررسی خرید خانه در نیرو هوایی می‌پردازد و ۸ نکته برای خریدی آگاهانه‌تر خانه در این محله‌ی شرقی پایتخت را به شما گوشزد می‌کند.

علت نام‌گذاری این محله به این نام، نزدیکی آن به پادگان نیرو هوایی است. ساخت و ساز در محله در سال ۱۳۴۰ شمسی آغاز شد.

 محله‌ی نیرو هوایی همسایه‌ی خیابان پیروزی، خیابان دهقان و پادگان نیرو هوایی است.

محله‌ی نیرو هوایی ۸ خیابان اصلی دارد. خیابان‌های فرعی با عدد شماره گذاری شده‌اند.

بهترین خیابان‌های نیرو هوایی خیابان اول تا ششم آن است.

متراژ تعداد زیادی از خانه‌های خیابان اول تا ششم نیرو هوایی  ۳۰۰ متر است. آپارتمان‌های نوساز متراژ حدود ۲۰۰ متر دارند.

بیشتر ساکنان خیابان‌های اول تا ششم نیرو هوایی، از ساکنان قدیمی هستند و بازاریان منطقه هستند.

بافت مسکونی نیرو هوایی نوساز است و بیشتر خانه‌های قدیمی هم بازسازی شده‌اند.

قبل از اقدام به خرید قیمت‌های خرید خانه در نیرو هوایی و رهن اجاره‌ی آپارتمان در نیرو هوایی را در سایت دیوار به خوبی بررسی کنید.

امکانات محله‌ی نیرو هوایی را بشناسید

حمل و نقل: ‌نکته‌ی جالب درباره‌ی محله‌ی نیرو هوایی نزدیکی به سه ایستگاه مترو است. ایستگاه اول، ایستگاه نیرو هوایی است. این ایستگاه بین خیابان‌ چهارم و پنجم نیروهوایی قرار دارد. ایستگاه بعدی، متروی‌ خیابان پیروزی است که فاصله‌ی چندانی با محله‌ی نیرو هوایی ندارد. ایستگاه سوم، کلاهدوز است. این سه ایستگاه هر سه در خط ۴ متروی تهران واقع شده‌اند. شما با توجه به نزدیکی به هر کدام از آنها امکان استفاده از این سه ایستگاه را خواهید داشت. علاوه بر مترو، سه ایستگاه اتوبوس تندرو در خیابان نیرو هوایی وجود دارد.

خرید و تفریح: این محله چند بوستان‌ کوچک برای تفریح دارد. اگر غذا خوردن جزو تفریحات شما است، علاوه بر خیابان‌های همسایه، می‌توانید در خود محله‌ی نیرو هوایی نیز تعداد زیادی رستوران متنوع پیدا کنید. نیرو هوایی فاصله‌‌ی کمی با پارک جنگلی سرخه حصار دارد. در این محله و محله‌های اطراف تعداد زیادی باشگاه ورزشی بزرگ وجود دارد.

قیمت خرید خانه در نیرو هوایی

این محله نسبت به همسایه‌های خود یعنی وحیدیه، پیروزی، دماوند و... محدوده‌ی قیمتی بالاتری دارد. به جز کوچه‌های بن بست، اکثر مناطق خوب نیرو هوایی که در ابتدای محتوا نیز به آنها اشاره کردیم، با توجه به شرایط و سن ساختمان می‌توانند از چند صد میلیون تا نزدیک یک و نیم میلیارد قیمت داشته باشند. علت این گرانی متراژ بالای این ساختمان‌ها و موادی است که در ساخت آنها استفاده شده‌ است. به همین منوال قیمت رهن آپارتمان در نیرو هوایی و قیمت اجاره‌ی آپارتمان در نیرو هوایی نیز گران است.