۰ نفر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با اقتصادآنلاین مطرح کرد:

مشکل جدی زیرساخت‌ها در مسکن مهر شهرهای جدید/ کلنگ زنی ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر در پرند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۴
کد خبر: 273158
مشکل جدی زیرساخت‌ها در مسکن مهر شهرهای جدید/ کلنگ زنی ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر در پرند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از واحدهای مسکن مهر پرند گفت: بیشترین مشکل برای بهره برداری از این واحدها مشکل خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب است که مقرر شد هر چه سریع تر این مشکلات برطرف شود.

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مسکن مهر پرند، مشکلات مسکن مهر شهرهای جدید تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بدری با اشاره به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، مدیرعامل شرکت شهرهای جدید، مسئولان آب و فاضلاب، توزیع برق استان تهران، فرماندار شهر رباط کریم و مسئولانی از سازمان شهرداری‌های کشور در این بازدید گفت: از سال 87 حدود 100 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند کلنگ زنی شده که تاکنون حدود 65 هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و مابقی همچنان در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پرند متقاضی ندارد، عنوان کرد: طبق گزارشی که مسئولان ارائه دادند، امسال حدود 32 هزار واحد مسکن مهر به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های خدمات رسان و مسئولان شهر جدید پرند در مورد مشکلات زیرساختی واحدهای مسکن مهر گفت: در حال حاضر خدمات زیربنایی مانند آب، فاضلاب، برق و گاز از جمله مشکلات اصلی برای بهره برداری از واحدهای مسکن مهر پرند است که در این میان مشکلات مربوط به گازرسانی جدی تر از سایر مشکلات است و از همین رو مقرر شد که مسئولان شرکت‌های خدمات رسان به خصوص شرکت گاز در ارایه خدمات زیربنایی سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

بدری در ادامه افزود: همچنین به کمیته آب کمیسیون عمران مجلس هم ماموریت داده شد که پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات زیرساختی موجود در مسکن مهر پرند داشته باشد.  

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در مسکن مهر پرند مشکلاتی مانند کمبود خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی هم وجود دارد، گفت: مقرر شد که کمیسیون عمران مجلس نشستی را هم در مورد این موضوع برگزار کند.