۰ نفر

افتتاح فاز۸ پردیس در هفته آینده

۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹
کد خبر: 199934
افتتاح فاز۸ پردیس در هفته آینده

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه هفته آینده در فاز ۸ مسکن مهر شهر جدید پردیس شاهد افتتاح هشت پروژه خواهیم بود گفت: در جلساتی با شرکت کوزو موارد اختلافی رفع شده و آنها قبول کردند هر ماه زون‌هایی را افتتاح کنند.

 حبیب الله طاهرخانی اظهار کرد: ادعاهای پیمانکاران مبنی بر اینکه باید مبالغی اضافه دریافت کنند تازگی ندارد و معمولا در فرآیند پروژه ها اتفاق می افتد. اما قطعا تخصیص وام ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکن مهر پردیس انجام شده و در حال پرداخت به پیمانکاران است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: هیچ پیمانکاری در مجموعه شهرهای جدید از جمله پردیس نیست که بر مبنای قراردادش صورت وضعیتی داشته باشد و مجموعه ما پرداخت نکرده باشد. قطعا اگر پیمانکاری کار کرده مبالغ را از طریق تسهیلات بانکی، محل آورده متقاضیان و اسناد خزانه به پیمانکاران پردیس اختصاص داده ایم.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید با بیان اینکه برخی پیمانکاران مربوط به ساخت واحدها و محوطه سازی درباره قیمتهای پرداختی ادعاهایی دارند گفت: تا زمانی که واحدها یا محوطه ها آماده نشود هیچ توجیهی برای کاهش سرعت تکمیل پروژه ها از طرف پیمانکاران وجود ندارد و هر پیمانکاری این کار را انجام دهد قطعا از لحاظ قانونی با او برخورد می کنیم.

طاهرخانی روند اجرای پروژه های مسکن مهر پردیس را مناسب عنوان و تصریح کرد: بعد از متمم ۱۰ میلیون تومانی که به پروژه های مسکن مهر پردیس اختصاص یافت در کلیه فازها کارها تا حد ایده آلی پیش می رود؛ به‌خصوص در فاز ۸ روند تسریع شده و انشاءالله هفته آینده در فاز ۸ افتتاح خواهیم داشت.

وی همچنین خبر داد: در آینده نزدیک بخشی از فازهای ۵ و ۱۱ را نیز بهره برداری می‌کنیم.

عضو هیات مدیره شهرهای جدید درباره برخی اختلافات ایجاد شده با کوزو ـ پیمانکار فاز ۱۱ ـ گفت: با کوزو یک توافق کلان انجام دادیم که دقیقا ماه به ماه کدام زون را برای افتتاح آماده کند. تعهداتی ما انجام داده ایم و تعهداتی آنها دارند که در حال انجام است.