۰ نفر

زمان احتمالی جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
کد خبر: 308291
زمان احتمالی جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت

عضو هیئت‌رئیسه از احتمال برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در روز چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اسدالله عباسی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه اقتصاد و کار را به مجلس معرفی نکرده است،گفت: احتمالاً امروز یا شنبه هفته آینده رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه در بحث‌های که در  رسانه‌ها و محافل خصوصی مطرح می‌شود دولت در حال بررسی رزومه وزاری پیشنهادی برای معرفی به مجلس است، ادامه داد: احتمالاً آقایان فرهاد  دژپسند، رضا ویسه، حاج محمدی و محمد شریعتمداری به ترتیب برای وزارت اقتصاد، صنعت، راه و شهرسازی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شوند.

نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به نحوه برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی، اضافه کرد: اگر رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی خود را حداکثر تا شنبه هفته آینده به مجلس معرفی کند، طی هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها بررسی می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: به دلیل اینکه دو هفته آینده بحث سفر اربعین  برخی از نمایندگان را در پیش داریم، اگر رئیس‌جمهور وزار را زودتر معرفی کند با توافق مجلس و دولت زمانی برای جلسه رای اعتماد وزرا تعیین می‌کنیم.

عباسی درباره زمان احتمالی برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تصریح کرد: با توافق دولت و مجلس احتمالا جلسه رای اعتماد به وزرا چهارشنبه هفته آینده  برگزار شود.