۰ نفر

سخنگوی هیات رییسه مجلس در تشریح نشست غیرعلنی امروز:

قصور در حادثه تروریستی اهواز قطعی است/برخی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند

۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۴
کد خبر: 304506
قصور در حادثه تروریستی اهواز قطعی است/برخی از مقصرین به دادگاه معرفی شدند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که قصور در حادثه تروریستی اهواز قطعی است و در این راستا با تعدادی از مقصرین برخورد شده و تعدادی دیگر به دادگاه معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران پارلمانی در تشریح تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه که به بررسی حادثه تروریستی خوزستان اختصاص داشت، سردار آشتیانی مسئول حفاظت ستادکل فرماندهی کل قوا، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان و همچنین استاندار خوزستان حضور داشتند.

نعمتی در ادامه افزود: در این جلسه افرادی درباره حادثه تروریستی اهواز گزارشی را ارائه دادند و سه نفر از نمایندگان خوزستان هم به قید قرعه مسائلی را در این باره مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در حادثه تروریستی اهواز، قصور قطعی است، اظهار داشت: با تعدادی از مقصران حادثه برخورد شده و تعدادی از آنان هم به دادگاه معرفی شده‌اند.

نعمتی با اشاره به اینکه در این جلسه مسئولان بابت قصوری که در این حادثه اتفاق افتاده عذرخواهی کردند، گفت: با توجه به فضای کشور و وجود گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و اطراف ایران، نباید این منافذ وجود داشته باشد و باید برخورد جدی‌تری با افراد مقصر این حادثه صورت بگیرد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس در پایان اظهار داشت: نهایتاً مقرر شد که وزیر کشور گزارش مفصلی را درباره حادثه تروریستی اهواز به صورت جمع‌بندی شده به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.